Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 19:43

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Radeon

Discussion on Radeon within the DarkOrbit forum part of the Browsergames category.

Closed Thread
 
Old   #16
 
Hυηт's Avatar
 
elite*gold: 20
Join Date: May 2009
Posts: 670
Received Thanks: 141
RADEON ist einfach ein lächerlicher Kerl.
Hυηт is offline  
Old   #17
 
elite*gold: 14
Join Date: Sep 2010
Posts: 370
Received Thanks: 34
Hilft mir jetzt alles nichts ;(
Alter ich bin 15,50euro sind net wenig-.
phantomungeheuer is offline  
Old   #18
 
elite*gold: 14
Join Date: Sep 2010
Posts: 370
Received Thanks: 34
Hey?
Kann mir da nicht irgendwer helfen,wie ich jetzt vorgehen soll?
phantomungeheuer is offline  
Old   #19
 
T3rrorCrew's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,094
Received Thanks: 395
Mach eine Anzeige wegen vollendetem Betrug und fertig ist.
T3rrorCrew is offline  
Old   #20
 
elite*gold: 14
Join Date: Sep 2010
Posts: 370
Received Thanks: 34
So. Ich hab ßpaysafe support angeschrieben.und wenn morgen bis 8uhr keine lizenz da ist ggibts anzeige
phantomungeheuer is offline  
Old   #21


 
elite*gold: 0
The Black Market: 138/0/0
Join Date: Jan 2010
Posts: 24,593
Received Thanks: 7,678
Hat hier nichts zu suchen.
Crank is offline  
Thanks
2 Users
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
ATI radeon x1650
01/06/2011 - Technical Support - 1 Replies
Hi,i have ATI radeon x1650(512mb) graphic card and when i start playing games fan just freez and gpu overheats.I have windows xp sp3.Is there any solutions exept buying new gaphic card?
ATI RADEON 4870 HD
08/04/2009 - Technical Support - 2 Replies
hi an alle ;) Habe mir grade für meinen rechner eine neue Graka gekauft nun habe ich filgendes Problem: Wenn ich die neue graka anschließe kommt ein englischer text und es piept nur... Was mache ich falsch wenn ihr noch was wissen müsst einfach posten versuche dann es herrauszufinden =)
Radeon X1800 - wo?
11/03/2005 - Off Topic - 15 Replies
Hey, ich will mir evtl die neue Radeon X1800 holen. Allerdings find ich überall nur die Sapphire :( Wo gibts die "normale"?



All times are GMT +2. The time now is 19:43.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2026 elitepvpers All Rights Reserved.