Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames > DarkOrbit
You last visited: Today at 00:12

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

DarkOrbit - Bot - Infothread!

Discussion on DarkOrbit - Bot - Infothread! within the DarkOrbit forum part of the Browsergames category.

View Poll Results: Do you want 'Uridium Wars' (fb DarkOrbit) Tools in the Thread?
Yes! 282 57.91%
Not needed! 135 27.72%
Yes, but please in an extern thread! 70 14.37%
Voters: 487. You may not vote on this poll

Closed Thread

Old 07/06/2011, 18:28   #316

kamieniarz's Avatar

elite*gold: 6301
Received Thanks: 5,309
if u got license ofc
kamieniarz is offline  
Old 07/06/2011, 23:11   #317

elite*gold: 41
Received Thanks: 2,066
!!! KBOT, Kerkava, iBot, Circle Tool & DHP
UPDATED !!!

Hava fun
iMysterY
105 077 121 is offline  
Thanks
2 Users
Old 07/08/2011, 00:27   #318

elite*gold: 0
Received Thanks: 9
erm...

Erm ... Hallo, Aus Respekt für diesen Thread, ich bin auf Deutsch übersetzt, so dass Sie mich besser verstehen, lol könnte. Ich bin für einen Bot, dass die Bonus-Boxen sammelt suchen. Früher habe ich UDO-BOT verwenden, aber nach einer Woche oder zwei, es wäre mein Konto gebannt, jedes andere Spiel dieser in Ordnung sein würde, weil ich die Objekte in einen anderen toon, die nicht Boting war austauschen konnten. Aber weil wir nicht tun können, dass in DO, ich brauche einen Bot, dass ich für eine Weile, ohne erwischt zu verwenden, oder zumindest wissen, wann und wenn es nicht zu benutzen ... Aber ehrlich, ich könnte ein Boxing bot, während ich Fütterung meiner Tochter bin, oder essen xD. Vielen Dank für jede Ihrer Antworten, freuen, sie bald!
Bellthazar is offline  
Old 07/08/2011, 10:42   #319

Received Thanks: 25
Quote:
Originally Posted by Bellthazar View Post
Erm ... Hallo, Aus Respekt für diesen Thread, ich bin auf Deutsch übersetzt, so dass Sie mich besser verstehen, lol könnte. Ich bin für einen Bot, dass die Bonus-Boxen sammelt suchen. Früher habe ich UDO-BOT verwenden, aber nach einer Woche oder zwei, es wäre mein Konto gebannt, jedes andere Spiel dieser in Ordnung sein würde, weil ich die Objekte in einen anderen toon, die nicht Boting war austauschen konnten. Aber weil wir nicht tun können, dass in DO, ich brauche einen Bot, dass ich für eine Weile, ohne erwischt zu verwenden, oder zumindest wissen, wann und wenn es nicht zu benutzen ... Aber ehrlich, ich könnte ein Boxing bot, während ich Fütterung meiner Tochter bin, oder essen xD. Vielen Dank für jede Ihrer Antworten, freuen, sie bald!

Ibot und Kbot sind sichere Bots und machen gute Arbeit.
oniel13 is offline  
Old 07/08/2011, 13:19   #320

elite*gold: 41
Received Thanks: 2,066
Quote:
Originally Posted by Bellthazar View Post
Erm ... Hallo, Aus Respekt für diesen Thread, ich bin auf Deutsch übersetzt, so dass...
Thank you for translatig it!
If u search for a safe bot, you nearly allwasy have to pay.
In my opinion, the right Bot for you will be KBot-noGG, as the same says the GG-Function is not included, but it's verry cheap, you'll get it from 5 to 10€.

If u search for free and safe Bots, u have to choose a Px. Bot (gähns Deluse Px. Bot or the Muhaha Bot).
But to geht'em work, the Game window have to be open.

That's it,
*iMysterY

105 077 121 is offline  
Thanks
1 User
Old 07/08/2011, 19:30   #321

Received Thanks: 45
any link for kbot 5.05 ???
MadMax69 is offline  
Old 07/08/2011, 20:15   #322

Serraniel's Avatar

The Black Market: 205/1/0
Received Thanks: 5,106
Serraniel is offline  
Old 07/09/2011, 13:21   #323

EndingTotalSocial!'s Avatar

Received Thanks: 14
thanks... i scan a lot the bots and tools and i find so mutch virus and trojan... can you send "no virus" links ?
EndingTotalSocial! is offline  
Old 07/09/2011, 16:33   #324

KingBlacky's Avatar

Received Thanks: 14
Quote:
Originally Posted by gähn View Post
@EndingTotalSocial!: this File is Clean, u also can trust Gähn.

MfG Blacky
KingBlacky is offline  
Thanks
2 Users
Old 07/10/2011, 04:06   #325

Quote:
Originally Posted by »*iMyѕтerY™« View Post

Thank you for translatig it!
If u search for a safe bot, you nearly allwasy have to pay.
In my opinion, the right Bot for you will be KBot-noGG, as the same says the GG-Function is not included, but it's verry cheap, you'll get it from 5 to 10€.

If u search for free and safe Bots, u have to choose a Px. Bot (gähns Deluse Px. Bot or the Muhaha Bot).
But to geht'em work, the Game window have to be open.

That's it,
*iMysterY

ENGLISH

Thanks :P I'll try out that Kbot one, I've already tried the Muhaha but it picked up like 1-2 boxes a minute... not my idea of saving time lol. I'll try KBot on one of my test accounts first just to see how things go... +1 to you for your post and your help :P

GERMAN

Dank I ausprobieren werde, dass Kbot eins, ich habe schon die Muhaha versucht, aber es nahm z. B. 1-2 Schachteln pro Minute ... nicht meine Vorstellung von Zeit zu sparen lol. Ich werde KBot auf einem meiner Test-Accounts ersten Versuch nur um zu sehen, wie die Dinge gehen ... +1 Bis Sie für Ihren Beitrag und Ihre Hilfe
Bellthazar is offline  
Thanks
1 User
Old 07/10/2011, 05:09   #326

Quote:
Originally Posted by KingBlacky View Post
@EndingTotalSocial!: this File is Clean, u also can trust Gähn.

MfG Blacky
+1

ENGLISH
This is a Virus Scan of the download that KingBlacky Posted a link for for KBot by Kaspersky Anti-Virus (IMO The best AV xD). +1 to KingBlacky and Thanks to him/her.

After Installing, A few small notices popped up, but nothing to worry about, part of the program...

GERMAN

Dies ist ein Virus Scan der Download, der KingBlacky Posted einen Link für KBot von Kaspersky Anti-Virus (IMO Der beste AV xD). +1 Bis KingBlacky und Dank ihm / ihr.

Nach der Installation, tauchte ein paar kleine Hinweise auf, aber nichts zu befürchten, Teil des Programms ...

Bellthazar is offline  
Old 07/10/2011, 21:27   #327

Quote:
Originally Posted by mancunius View Post
Schaut euch mal den Bot hier an, der ist gratis, sammlet Boxen(auch Sommerboxen) arbeitet mit Skylab und killt jedes NPC:

Viel Spaß

**** Link... Vote for what? your post is misleading...

showVotingMessage("fail",400,"Sie haben Ihre Stimme für dieses Projekt bereits abgegeben.");updateCounter('
Sie können noch 2 Stimmen abgeben, bitte klicken Sie auf den grauen Stern.
');

show voting message ("fail", 400, "you have cast your vote for this project."); update counter ('
You can still make two voices, please click on the gray star.
');
Bellthazar is offline  
Old 07/10/2011, 22:07   #328

Received Thanks: 12
oh thanks mancunius, ur bot is amazing it works really nice
Nektarius is offline  
Thanks
1 User
Old 07/10/2011, 23:37   #329

Quote:
Originally Posted by Nektarius View Post
oh thanks mancunius, ur bot is amazing it works really nice
... That link was a redirect :S how did u get past it to get to the file??
Bellthazar is offline  
Old 07/11/2011, 13:05   #330

elite*gold: LOCKED
Received Thanks: 186
hast'n rechtschreibfehler im ersten satz
avalible
das heißt avaiable
.¢υвє' is offline  
Closed Thread