I´m programming a clanmanager for my clan. At the moment it´s only avaible in german, and you only can make some information about members. But some other useful things like diplomacy will follow.
But the most important point for me: I cannot make an universal tool for all clans, because some clans give out credits for kills and all give different credits or have different punishment, etc. So I only want to ask if you are intrested in having a clanmanager. If you are, I will try to make a beta version with which you can test it. If you like it, I do for every clan a specific version becasue every clan has different rules as I said. If you want to have this full version specified for your clan, you will have to pay.
But before starting all the code, I want to know if you are intrested in having such a tool.
I would prefer that you finish all your other tools before your create more...
Confimanager & Deluxe Pixel Bot?
Wenn ich in einem Clan bin kenne ich jeden, da brauche ich mir keine Notizen machen. Bei mir muss 100% Aktivität sein und jeder aufem TS. Ein Tool dafür würde ich nicht brauchen.
Hallo. Alle nett, aber es scheint mir, dass der Clan-Manager sollte ein komplexes Instrument und kann nur von einem Konto des Clans Kopf ausgeführt werden, wenn der Kopf ein Verbot bekommt, dann der Clan nichts zu tun hat. Plus, gibt es Beschwerden aus der Account-Sicherheit sein.
Hallo. Alle nett, aber es scheint mir, dass der Clan-Manager sollte ein komplexes Instrument und kann nur von einem Konto des Clans Kopf ausgeführt werden, wenn der Kopf ein Verbot bekommt, dann der Clan nichts zu tun hat. Plus, gibt es Beschwerden aus der Account-Sicherheit sein.
Please don't translate your texts with Google Translator or the like. It's terribly.
If you really want to, post the English text too. Most of the users here can also speak and read English, so it's not necessary.
I noticed your comments. I thought about it. I will also make a free version with less functions. For every clan will be two versions: 1 admin version and 1 normal version. Both version will comunicate with an ftp server for example. So I hope I can give you many more options in tool as I wrote above and you will like them.
An den Gangster: Sag mir konkrete Vorschlaege und ich werde sie versuchrn umzusetzen sobald ich Zeit habe.
An den Gangster: Sag mir konkrete Vorschlaege und ich werde sie versuchrn umzusetzen sobald ich Zeit habe.
Schon ein bisschen mehr Mobilphone-Keyboard-Skill, weiter so!
Öhh fürn Clanmanager habe ich keine Vorschläge, aber für Konfimanager und Pixel Bot. Soweit ich weiß gibt es immer noch beim Konfimanager das Up- und Download System und es läuft glaub ich noch nicht, kommt da noch was? (ich brauche es ehh net). Und der Pixelbot kann noch keine NPCs klatschen.
Ahh doch jetzt kommts: Beim Clanmanager kannst du eine Statistik einführen die jeden Tag die Ein- und Ausgaben der Creditkasse liest und sie in einer Datei speichert (dann möglicherweise aufen FTP Server). So kannst du angeben, wieviel ein User insgesamt ein- und ausgezahlt hat!
[POLL] MvP/PvP pet 01/23/2011 - Grand Chase Philippines - 23 Replies What pet do you think in general is the best in PvP and MvP?
Choices are:
Sidt
Pip
Chaos pip
Gaikoz
Myurin
Emily
[POLL]Character All Use Poll 01/18/2011 - Grand Chase Philippines - 18 Replies what character are good in use Either in Dungeon or in PvP (Not Prefer in Handling)
Poll ban 11/27/2009 - Aion - 21 Replies I created this survey to know what bot you use before ban
Thanks to you
poll 03/11/2009 - Cabal Private Server - 1 Replies Poll: Moet Er in Reset Komen?
-
-
-
Tussenstand:
-
[Poll]Try: E*PvP P-Server[Poll] 06/04/2008 - EO PServer Hosting - 4 Replies Hey I got an Idea for a E*PvP P-Server!
What we need:
some PM's that are very expierienced and know some good things
a root or 24/7 host.
hopely no Hamachi.
Drop Rates about DarkDevilsEO