Je suis à la recherche d'un compte EU, avec un grade correct, genre lieutenant ou plus, avec de bonnes armes. Je suis prêt à payer ( faut pas abuser sur les prix non plus ) ou si vous donnez un compte c'est encore mieux ^^
Hi , I 'm looking for an account EU,with a pretty good grade, lieutenant or more, with good guns. I can pay, or if you can give me an account.
Sorry for my english i'm french ^^
Venez MP si vous pouvez m'aider
Go private message if u can help me
Salut / Hy ! 01/11/2011 - Metin2 Private Server - 11 Replies 1. Am si eu o problema ... Detin un server de metin2 , si mi se tot inchid porturile din portmap ... ( in loc de verde se fac rosii )... Asta doar in timpul zilei , noaptea intre orele 02:00 - 10:00 nu se inchide nici un port ... Cum pot rezolva problema asta ? Am incercat si cu alt portmap ....
2. Mount-urile noi .... Unde le pot gasi ? Toate ? ( si leul alb xD ) si ... sa mearga sa dau de pe ele ( sa dau dmg ) ?
TNX !
Salut! 08/20/2010 - Metin2 - 5 Replies Daca este frun roman pe acest forum rog sa ma ajute si pe mine!!
As vrea sa pun si eu pe server draco ch1 5-6 botii,dar nu stiu cum,cine stie rog sa-mi raspunda sau sa-mi dea PM la mgn_cs,Multumesc Mult!!:)
so hi/salut 02/28/2008 - Say Hello - 0 Replies Salut, jsuis francais je jou a cabal online et warrock cela depuis assé longtemp alors .. c'est ca cya