1. Am si eu o problema ... Detin un server de metin2 , si mi se tot inchid porturile din portmap ... ( in loc de verde se fac rosii )... Asta doar in timpul zilei , noaptea intre orele 02:00 - 10:00 nu se inchide nici un port ... *** pot rezolva problema asta ? Am incercat si cu alt portmap ....
2. Mount-urile noi .... Unde le pot gasi ? Toate ? ( si leul alb xD ) si ... sa mearga sa dau de pe ele ( sa dau dmg ) ?
TNX !
1. I have a problem ... Metin2 I have a server, and I closed all ports in the portmap ... (instead of green tomatoes are) ... That's only in the daytime, at night between the hours of 2:00 to 10:00 does not close any ports ... How can I solve this problem? I tried with another portmap ....
2. Mount-ups .... Where can I find? All? (and white lion xD) and ... go on to give them (to give dmg)?
Tnx!
1. Ich habe ein Problem ... Metin2 Ich habe einen Server, und ich schloss alle Häfen in der portmap ... (Statt grüne Tomaten sind) ... Das ist nur tagsüber, nachts in der Zeit von 2.00 bis 10.00 Uhr schließt nicht alle Häfen ... Wie kann ich dieses Problem lösen? Ich versuchte mit einem anderen portmap ....
2. Mount-ups .... Wo finde ich? Alle? (Und weißer Löwe xD) und ... gehen auf sie zu geben (um dmg)?
Salut! 08/20/2010 - Metin2 - 5 Replies Daca este frun roman pe acest forum rog sa ma ajute si pe mine!!
As vrea sa pun si eu pe server draco ch1 5-6 botii,dar nu stiu cum,cine stie rog sa-mi raspunda sau sa-mi dea PM la mgn_cs,Multumesc Mult!!:)
Salut 04/11/2009 - Say Hello - 0 Replies Slt a tous , chuis nouveau , ^^ et apparement l'un des tres tres rare francais mdr mais sinn votre forum est cool
Salut;) 07/14/2008 - Say Hello - 1 Replies Hi i am new.I am from Romania .:D xD
so hi/salut 02/28/2008 - Say Hello - 0 Replies Salut, jsuis francais je jou a cabal online et warrock cela depuis assé longtemp alors .. c'est ca cya
Salut 12/15/2007 - Say Hello - 0 Replies Salut , je ne parle pas l'allemand
hi, i dont speack german