Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Counter-Strike
You last visited: Today at 11:07

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

eBot Installation Problem

Discussion on eBot Installation Problem within the Counter-Strike forum part of the Popular Games category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 128
eBot Installation Problem

Guten Abend liebe Community,
Ich habe mal eine Frage:
Kann mir jemand eine genaue Anleitung zur Installation geben ?

Ich habe einen Server gesponsort bekommen. Ich möchte den eBot installieren. Brauche ich dafür mehr Rechte ?

MfG,
christmann
christmann is offline  
Old 01/18/2015, 21:12   #2

elite*gold: 28
Received Thanks: 1,225
10 sec google.
tykila is offline  
Thanks
1 User
Reply

Similar Threads Similar Threads
Ebot problem
08/25/2011 - SRO Private Server - 1 Replies
Hi. When I log in with my char ebot doesn't show nothing. At somewhere I read that need abort all quest. But at my char are any quests. please help :handsdown:
Problem bei XP Installation
08/12/2011 - Off Topic - 3 Replies
Hi, ja auch ich frage mal nach einen Rat :P Ich wollte auf meinen zweiten Rechner (ist der selbe wie mein Mainrechner), Windows XP 32bit Installieren. Im Moment habe ich Windows 7 64 bit drauf. Nur haut die Installatinj nicht so recht hin ... gehe ich ins Bios und lasse ihn Autmatisch mit der CD Starten > passiert das auch. Dennoch kommt dann beim erneuten Hochfahren ein Bluescreen und er startet direkt neu. Wie weit bin ich bisher?
Ebot problem with char.
08/09/2011 - SRO Private Server - 2 Replies
Hello, i have problem with ebot, he doesn't see my character and skills. I have that second time. The first was because I had some not finished quests. This reason must be different. I deleted all my quests, put avatar and ALL ITEMS in storage (potions too), using return and still not working. Any1 had any idea to resolve it? Sry for my bad english.
Problem with ebot in Jangan Cave
07/30/2011 - SRO Private Server - 5 Replies
Hey, i have problem with elite bot in jangan cave... When i log and press start everythink is ok, but after kill few mobs im getting dc... this is only happen at jangan cave in b1 area, what should i do?? Edit: Problem solved. #Request close..
[Problem] Installation.
06/02/2011 - Metin2 - 4 Replies
Hey com.! ich habe ein Problem, undzwar, dass ich metin von chip.de runtergeladen und installiert habe. ( das ist glaub ich nicht das problem :D ) aber. wenn ich das installiert habe, steht da, dass das programm evtl nicht richtig installiert wurde. also hab ich´s nochmal installiert. wenn ich metin dann starten will, kommt eine meldung: Auf das angegebene Gerät bzw. die Datei kann nicht zugegriffen werden. Sie verfügen eventuell nicht über ausreichende Berechtigungen, um auf das...

All times are GMT +2. The time now is 11:07.