Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Counter-Strike Trading
You last visited: Today at 16:38

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Chicken Blind Box + Digital Code

Discussion on Chicken Blind Box + Digital Code within the Counter-Strike Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Chicken Blind Box + Digital Code

Selling Chicken Blind Box + unused Digital Code

Bezahlung möglich mit : Bank Transfer, Crypto, Wise, Skins (Buff Price) uvm.
SiweL_EttaL is offline  
Old 05/01/2023, 14:55   #2 Trade Status: Unverified(?)

xiiter123's Avatar

elite*gold: 53
The Black Market: 161/0/0
Received Thanks: 50
How much do you want for it?
xiiter123 is offline  
Reply

Tags
csgo

Similar Threads Similar Threads
Blind geworden oder blind geboren - was findet ihr schlimmer?
07/31/2016 - Off Topic - 62 Replies
Ich hab mir schon länger die Frage gestellt, was für einen schlimmer sein muss. In meinen Augen (topkek) ist blind geboren um einiges schlimmer, da man nicht weiß, wie man z. B. selbst aussieht, wie Menschen allgemein aussehen, was Farben sind etc. Ein Mensch der hingegen so gegen 40 blind wird, der weiß wie alles aussieht und lebt nicht in völliger Ahnungslosigkeit. Also, was meint ihr? Was könnte schlimmer für einen sein?
New Chicken Bonus Box Leaked ?
04/28/2016 - DarkOrbit - 6 Replies
Server de4 WTF is this I guess BugPoint gets Funky :mofo: http://i.imgur.com/J5jiMGX.png Anybody kow this box ?
Code nicht blind übernehmen ohne zu verstehen was dieser tut
02/28/2015 - Metin2 Private Server - 14 Replies
Ja noch so ein Appell-Thread in der Section, aber ich finde, dass das einfach hier hin gehört, deshalb lasse ich es jetzt nicht sein. :p Ich möchte, gerade den noch nicht so erfahrenen Usern, einmal sagen, dass sie nicht einfach jeden hübsch scheinenden Code übernehmen sollen. Gerade durch meine Aktivität in der Questerstellung / Kontrolle kriege ich viele Skype-Anfragen nach (simplen!!) Quests, die dann auch einfach so, meistens ohne drüberzuschauen, übernommen werden. Ich schreibe...
[WTS] Guild Wars 2 Digital Standard / Digital Deluxe | [W] $$$$
08/26/2012 - Guild Wars 2 Trading - 0 Replies
Title says it all. PM me for more information or add me on Skype SKYPE : william.green1581
[WTS] Guild Wars 2 Digital Standard / Digital Deluxe | [W] $$$$
08/26/2012 - Guild Wars 2 Trading - 0 Replies
Title says it all. PM me for more information or add me on Skype SKYPE : william.green1581

All times are GMT +1. The time now is 16:38.