Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 11:56

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



NiP vs SpaceSoldiers

Discussion on NiP vs SpaceSoldiers within the Counter-Strike Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2013
Posts: 98
Received Thanks: 3
NiP vs SpaceSoldiers

NiP vs SpaceSoldiers highlists/funny moments
Copyright123 is offline  
Old 05/20/2017, 23:00   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
2clicked's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2016
Posts: 232
Received Thanks: 93
Why is this even on Counter-Strike Trading?
2clicked is offline  
Old 05/21/2017, 02:10   #3 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2017
Posts: 4
Received Thanks: 0
lol... triggered me to go play a faceit game
'LoLBoost is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[D2NT] Nip Checker - by toothless
12/07/2011 - Diablo 2 Programming - 7 Replies
Apologies for the English. If someone could translate, then it would be appreciated. I have posted this on two other sites, thought you might like it here also. ---- LAST UPDATE - 12th May 2010 Fiddle with your nips with peace of mind. No longer will your bot stand idle over an item you wrongly configured in a nip file :)
classic pickit,shopbot,nip checker und char script für shop und nip checker bot
08/13/2010 - Diablo 2 - 0 Replies
hi leutz ich selber spiele zwar sogut wie kein diablo mehr, aber ich habe mich nochmal ran gesetzt und eine neuere version von meinem pickit erstellt und noch einige andere sachen enthalten sind in der rar die classic scripts "classic & shopbot" TLNipChecker bot und shopbot selbst und zu guter letzt ein voreingestellter charscript für die sorc OK NUN WOHIN MIT DEM GANZEN ZEUG??? erst eimal entpacken
Fehler in der Unique.nip
07/26/2010 - Diablo 2 - 3 Replies
Habe halt ein bisschen für mich angepasst, und jetzt geht sie nicht mehr^^ Hab sie 2x durchgeguckt, einen Fehler hab ich gefunden, aber sie geht immernoch nicht Vielleicht findet ja jemand eben den Fehler? // ##### Helms ######################### // == GrimHelm && == unique # >= 7 && >= 7 && >= 18 // Vampire Gaze == Shako && == unique # >= 120 // Harlequin Crest == Demonhead && == unique # >= 9 && >= 28 // Andariel's Visage // == BoneVisage && == unique # >= 2 && >= 400 && ...
suche *.nip datei für ntbot waffen-gamble
01/06/2010 - Diablo 2 - 1 Replies
hat schon mal jemand sowas gesehen? kenne mich damit leider zu wenig aus als das ich selbst was erstellen könnte, ich bin atm auf dem 1.13 ptr am zocken.. der bot gambled ringe/amu/krönchen/tiara und ich würd gerne noch waffen dazu machen z.b. welche mit ed>250+ias usw.
Goldbarb Script / Nip für NT Bot ?
08/20/2009 - Diablo 2 - 12 Replies
Hat soetwas jemand oder ist das schon integriert und ich bin einfach zu blöd ? :( Ich hab mal eine NTconfig_Barbarian_name erstellt und er startet den Barb sogar allerdings kriegt er außer BO nix auf die reihe :( Kann mir da jemand weiterhelfen?



All times are GMT +2. The time now is 11:56.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.