Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Coders Den > Coding Releases
You last visited: Today at 20:34

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Node.js-based License Management System (LMS) with JWT authentication

Discussion on Node.js-based License Management System (LMS) with JWT authentication within the Coding Releases forum part of the Coders Den category.

Reply

Old   #1

StackOverflowed's Avatar

elite*gold: 18
Received Thanks: 4
Post Node.js-based License Management System (LMS) with JWT authentication

#deleted
StackOverflowed is offline  
Thanks
2 Users
Old 08/16/2025, 03:03   #2

Fellas Inc.'s Avatar

elite*gold: 398
Received Thanks: 68
Nice release brother
Fellas Inc. is offline  
Thanks
1 User
Reply

Similar Threads Similar Threads
[JS] NodeJS JWT Auth System For P2C Loaders
12/24/2024 - Coding Releases - 1 Replies
This project is an example of a high-end login/register system for P2C loaders. It uses a JWT authentication system with the following design patterns. Some features are still missing, but it provides an understanding of how high-end login systems work. C++ example included under examples folder. https://github.com/sysinfoservices/P2C-Loader
Middleware JWT überprüfung
01/29/2021 - Web Development - 8 Replies
Guten Tag, wenn sich jemand anmeldet auf meiner Seite, dann bekommt er ein Cookie mit dem Wert des JWT. Jetzt will ich natürlich sagen, dass wenn er auf die Login seite geht, dass es nicht erlaubt ist. (Da er ja schon angemeldet ist). Jetzt ist meine Frage reicht das wenn ich nach dem Reqeuest header Frage und schaue ob der Token vorhanden ist. Falls Ja dann sollte logischerweise kein Zutritt zum Login sein. Arbeite aber zum ersten mal mit JWT deswegen wollte ich Fragen ob man das so...
[PHP] [NODE.JS][SOCKET.IO] Steve - Twitch BOT [NODE.JS][SOCKET.IO][PHP]
07/18/2015 - Web Development - 0 Replies
//Falsche Sektion? Dann bitte ich einen Moderatoren meinen Thread in die richtige Sektion zu verschieben. Danke! Steve Was genau ist Steve? Steve ist ein Aufpasser, ein visionär! Im endeffekt tut er das selbe wie die anderen Twitch Bot's. Er achtet auf jede Kleinigkeit und sorgt dafür, dass ruhe und frieden im Chat herrscht, damit jeder einen angenehmen Stream genießen kann. Welche Funktionen wird Steve beinhalten? Jeder Benutzer hat ein freundliches Benutzerinterface, wo er den Bot...

All times are GMT +1. The time now is 20:34.