Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 11:06

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Solution]Item Drop

Discussion on [Solution]Item Drop within the CO2 Private Server forum part of the Conquer Online 2 category.

Reply
 
Old   #1
 
rE-BoOt's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2017
Posts: 25
Received Thanks: 2
Arrow [Solution]Item Drop

Done now ! thx
rE-BoOt is offline  
Old 12/13/2017, 15:45   #2
 
Soulfly25's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2006
Posts: 565
Received Thanks: 59
Any code you are working please provide some so we can help you.
Soulfly25 is offline  
Old 12/13/2017, 16:02   #3
 
rE-BoOt's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2017
Posts: 25
Received Thanks: 2
Check Private Messege
rE-BoOt is offline  
Old 12/13/2017, 18:10   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2006
Posts: 774
Received Thanks: 8,576
Quote:
Software Engineer
phize is offline  
Thanks
9 Users
Reply


Similar Threads Similar Threads
S4 League Pen solution (group solution)
04/06/2012 - S4 League - 20 Replies
Mein Vorschlag an euch: Bitte Meinung und erfahrung über dieses Thema teilen danke Die meisten haben PEN-probleme ,deshalb würde ich vorschlagen ein speedhack zu finden der in der gruppe genutzt wird und spielen dann halt zusamen ingame mit speedhack und beschleunigen das spiel so, dass wir halt nicht 30 minuten sondern 1 minute warten müssen dann würden die meisten innerhalb von 1 stunde um die 80k oder mehr bekommen. Probleme: 1.)Speedhack finden=>> brauchen dafür fullbypass...
S4 League Pen solution (group solution) Nr.2
04/04/2012 - S4 League - 12 Replies
Mein Vorschlag an euch: Bitte Meinung und erfahrung über dieses Thema teilen danke Die meisten haben PEN-probleme ,deshalb würde ich dies 2 Vorschläge vorschlagen(Man kann beides benutzen) Im Siege Mode gibt es extra items die dir deine HP/Muni usw. Verbessern erhöhen etc. 1.)Nun im Siege Mode gibt es auch ein Pen item.Es gibt dir nur 5 Pen aber man kann die Value von diesem Item ändern.Sozusagen keine 5 Pen sondern 1000 Pen. 2.)oder man erhöht die Drop ratte von diesen Pen-Items ...
2.)S4 League Pen solution (group solution)
04/02/2012 - S4 League - 0 Replies
Closed sry ausversehn doppelt vertippt
[Solution] 1.4 Bypass Solution
11/16/2009 - Dekaron Exploits, Hacks, Bots, Tools & Macros - 3 Replies
Please note this is just 1 solution to get this to work. Put all files wherever *I suggest puttin all into Bin folder directly* SETTING UP DEP SETTINGS Go to Control Panel Find System Icon *usually have to click Classic View* Click on Advanced System Properties on the left hand side Then Click the Advanced tab *may already be on this tab* Then click Settings in the Performance area



All times are GMT +2. The time now is 11:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.