Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 23:41

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



i have a little prob

Discussion on i have a little prob within the CO2 Private Server forum part of the Conquer Online 2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2006
Posts: 28
Received Thanks: 0
i have a little prob

hi i a stuck on my server and i dont no why

my ips in my server are my ip not my hamachi ip and in my server dat it is 127.0.0.1 here is a pic of my prob thats i have attached
Attached Images
File Type: jpg prob.jpg (117.0 KB, 7 views)
deany56 is offline  
Old 10/05/2009, 11:56   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2006
Posts: 28
Received Thanks: 0
please i really need help
deany56 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
LOL S4 Prob
11/07/2010 - S4 League - 10 Replies
Hallo Com habe Folgendes Prob. Will S4 Über einen Launcher starten Ergebnis Crash Dann Wollte ich Über dein Normalen S4 Starter Starten was Passiert Fehler: Failed to copy file needed for patch Kann mir da einer helfen (habe auch schon 5 mal neu installt)
prob
03/15/2010 - Technical Support - 11 Replies
ich habe/hatte viele dateien aufm desktop...dann habe ich diese in einen ordner verschoben, damit mein desktop ein wenig ordentlicher aussieht...und jetzt habe ich das problem, dass ich z.b. einen wichtigen ordner, wenn ich den öffne ist der leer. und bei anderen sachen kommt folgende meldung: verknüpfungsproblem das element, auf das sich die verknüpfung bezieht wurde verändert oder verschoben. soll die verknüpfung gelöscht werden? was soll ich tun? sind jetzt all meine dateien nur...
Prob
12/28/2009 - Metin2 Private Server - 7 Replies
Hallo, Ich habe mir grad nen GA Acc gemacht ^^ und mich mit /dc selbst gekickt dann kamm ich nicht mehr rein wo ich der ladescreen is imer kick habe neuen acc gemacht der bekommt bei ladescreen auch kick -.- In Charauswahl haben die auch keinen Namen habe mir grad einen mit Namen gemacht der geht
dds prob
02/06/2007 - General Art - 4 Replies
hallo leute ich hätte mal ne frage wegen dds files... also ich habe das plugin hier http://download.nvidia.com/developer/NVTex...3.06 29.1500.exe aber irnwie kann ich mit photoshop trodzdem ned oeffnen ka wieso wuesste einer von euch wieso? wär dankbar
SV Prob
01/21/2007 - Conquer Online 2 - 2 Replies
Well I haven't been online for a week. I opened my client + SV, press f11 and put the required info for botting in lab 3. When I press start the little box says Start£. Is it broken/patched or something?



All times are GMT +2. The time now is 23:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.