@alexbigfoot Please don't double post and just search a little... After 3 days of searching I found a free one @BERGHUIS1 I'm online What's your name on MSN? Also now I'm a little busy making themes, boot and logon screen for WindowsXP (Vista style)
Well okay i can host idk how much i just run through my reg puter and works perfect no hamachi idk how many noobs i can host up to but i bet maybe 40ish idk but i got a good connection ppl from brazil have played on some past servers said wasn't a lag so i guess thats good
Hoster gesucht/Server Hoster 04/02/2006 - Ragnarok Online PServer Hosting - 0 Replies GER:
Hallo,
nachdem ich nun 7 homePC server hatte in den letzen paar monaten, suche ich nun seid knapp 5 monaten einen Root. Leider sind alle schon voll ausgebucht, deshalb will ichs nun mal hier probieren. Also ich habe mit ea viel erfahrung und weiss auch dass meiste, bei sql könnte ich dennoch ein bisschen unterstützung gebrauchen. Ich wäre bereit 10-15?/monat + donateeinnahmen dafür zu bezahlen. Natürlich würde der hoster auch gm lvl 99 kriegen.
Wer interesse hat kann sich bei mir...