[Selling] Black Ops 3 Recovery Service and Modded Lobbies 07/14/2020 - Call of Duty Trading - 0 Replies Black Ops 3 Recovery and Modded Lobby Services
https://discord.gg/8uv8bSW or add Tech67#0987 on discord
Prices in USD
To get free go to get invites to my discord server
If your skeptical but you want to buy, join a lobby with me and I will show proof of my mods.
[Selling] Liquid's GTA:O Money Drop Lobbies|FREE LOBBIES|ONLINE 1.41| 0 BANS YET|Fast and Safe| 11/08/2017 - Grand Theft Auto Trading - 0 Replies ---------------------
STATUS: ONLINE
--------------------------
:yeye: :yeye:
welcome to Liquid & Temps' Money Lobbies.
These Lobbies are FREE and PAID! Free Lobbies are everyday and paid are 24/7.
Free Lobbies give out 1 mil each maybe more if your lucky.
Black Ops 1 All Lobbies Patch 07/28/2016 - Call of Duty - 1 Replies Ich bräuchte Hilfe bei meinem Problem mit Black Ops 1, und zwar hab ich die deutsche version von BO 1 auf Steam, und habe den uncut patch von dieser Seite heruntergeladen, allerdings ist der all lobbies patch mit viren verseucht und möchte gerne einen virenfreien link für den patch haben da meine freunde die Uncut version haben.
Gibt es eventuell auch andere wege den zombie modus mit freunden zu spielen ohne den patch oder der uncut version bzw. kann ich meine cut version bei steam löschen...
Black Ops Xp Lobbies 09/07/2011 - Consoles - 10 Replies Black Ops Xp Lobbies gibts die auch auf der Ps3?