Both seems to be ok, contact me in ICQ, MSN or Skype.
Liebe Betatester,
Es ist an der Zeit, Ordnung zu schaffen. Daher bitte ich euch alle. euch bei mir in einem beliebigen Messenger zu melden. Die Details weiter unten solltet ihr beachten.
Mit vielen Grüßen, Tekumi.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dear Betatesters,
It is time, to put the things in the right order. So, I would be glad, if you all can contact me in a messenger of your choice. Please consider the details that are listed below.
Best regards, Tekumi.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
MSN:

Details:
Bitte schreibt folgende Dinge in eine Nachricht direkt an mich:
- Der Name den ihr euch ausgesucht habt und mit dem ihr spielen werdet.
- Die Charakterklasse mit der ihr spielen werdet.
- Welchen (Einen!) Messenger würdet ihr bevorzugen, in dem sich alle Betatester registrieren? Dieser Messenger wird nach der Abstimmung nurnoch für PGCabalInterne Dinge genutzt. Der Messenger mit den meisten Stimmen wird von allen genutzt werden. (Die Benutztung und Mitteilung der/des Emailaddresse/Nummer/Namens ist Pflicht für alle Betatester.)
Please write the following things in a message in a messenger of your choice directly to me.
- The name you chose for playing with.
- The characterclass you chose for playing.
- Which (One!) messenger would you prefer, which all betatester have to use? This messenger is going to be used for PGCabal intern things. The messenger for which the most testers voted is going to be used by ALL testers. (The usage and notification of the email-address/number/name is obligation for all betatester.