Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 11:46

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] Website Coder

Discussion on [S] Website Coder within the Cabal Private Server forum part of the Cabal Online category.

Reply
 
Old   #1
 
Desporado's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2011
Posts: 691
Received Thanks: 119
[S] Website Coder

Hallo zusammen,

ich suche einen Website Coder der uns unterstützen könnte. Er muss nicht alles machen! Wir haben einen in Team, der schon ein bisschen kann, nur nicht alles. Deswegen suchen wir ein Unterstützung. Es wäre sehr nett wenn ihr euch per Privat Nachricht oder per Skype melden würdet. Dort gibt es genauere Informationen über den Server


English:

Hey everyone,

we are searching for a Website Coder for our Cabal Privat Server Website. We only need a supporter. He don't have to make the whole website! It was very nice if you contact me per Private Message or via Skype. There i can tell you more Informations about our Server.
Desporado is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Such PHP Coder für Clan Website
02/05/2013 - Web Development - 21 Replies
Hallo ich suche einen PHP Coder der uns bei dem Bau unserer Clanwebsite hilft. Das Design und die Strkutur ( html ) Wird von mir und nem Kumpel gerade noch fertig gemacht allerdings bräuchten wir etwas hilfe bei den PHP Scripts. Wir bräuchten: - Login/ Register Script -Profile Script ( Sprich jeder User mit eigener Profilseite ) - Gruppen / Rechte Script ( Zum managen wer zu welcher gaming gruppe gehört und was er für rechte hat,wichtig ist dann auch das man Sagne kann ob Registrierter ,...
Minecraft Website Coder ~ And others
01/26/2013 - Minecraft Trading - 0 Replies
Hello, My name is TryB4 and i code websites :) And i currently have ALOT of happy customers and they told me '' You need more attention! '' So i came here. and it looks like i might get some E*Gold from my wares etc... ------ SO
looking for Website Coder
01/03/2013 - Coders Trading - 1 Replies
Hey guys I am looking for somebody that can code my website. I already made the template just need to code. If u can help me PM or Add me on skype; xAlbanian Thanks
[S] Website Coder [B] E*g & Mehr !
06/06/2012 - elite*gold Trading - 0 Replies
Hallo Elitepvpers. Ich suche jemanden , der mit eine Website coden kann. Das Website Design würde ich machen. Das Cutten auch. Der Auftrag ist eigentlich simpel , da keine großen Funktionen eingebaut werden müssen. Ich brauche jediglich : - Einen Header
[S] professionellen Website coder [B] PSC
05/21/2011 - elite*gold Trading - 8 Replies
Ich suche einen professionellen Website Coder. Ich möchte, dass die Website sicher und schnell ist. Natürlich brauche ich auch ein Webdesign. Wer mehr Informationen möchte, zum Design oder zu dem Funktionen, die die Website habe soll, soll mich anschreiben. Die Website soll um Games gehen, wo man Testberichte finden kann oder auch Hilfreiche Tricks.



All times are GMT +2. The time now is 11:46.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.