Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames
You last visited: Today at 04:45

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



KBot und Kerkava?!

Discussion on KBot und Kerkava?! within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 100
The Black Market: 121/0/0
Join Date: May 2010
Posts: 5,672
Received Thanks: 1,432
KBot und Kerkava?!

Ich weiß die Seite ist down und die wollen warscheinlich "umziehen" blabla
Aber wann kann man denn wieder den KBot & Kerkava benutzen??
Morgen will ich einen Alpha-Bestzeit machen und brauche dies , da ich im mom keine anderen Tools habe , der RSB/X4 changed und die Aliens auto. anklickt ...
Hat jemand mehr Infos wann die das klären und wann wie die Bots benutzen können?

Gruß
Freak~ is offline  
Old 01/17/2011, 13:51   #2
 
J.Dorian's Avatar
 
elite*gold: 6
Join Date: Jan 2009
Posts: 810
Received Thanks: 104
kp so am 20 jan oder so
J.Dorian is offline  
Old 01/17/2011, 15:44   #3
 
´Clean's Avatar
 
elite*gold: 12
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,043
Received Thanks: 511
kbot geht ende der woche online!Die Porbleme wurden behoben aber wegen der Bannwelle wird Kbot erst Ende der Woche gehen.
´Clean is offline  
Thanks
1 User
Reply

Tags
kbot, kerkava


Similar Threads Similar Threads
Darkorbit KBOT - Kerkava Nutzen !
06/30/2013 - DarkOrbit - 36 Replies
Hallo Habe mal einen Kbot/Kerkava Thread erstellt, der Euch helfen soll Kbot/Kerkava kennen zu lernen, einzurichten, und euch eine Kbot/Kerkava Lizens zu Kaufen. Hi times a Kbot / Kerkava thread created which will help you know Kbot / Kerkava learn, connect, and you buy a Kbot / Kerkava license. Die Anleitungen zu Kbot und Kerkava findest du jetzt auf der Deutschen Händler und Support Seite. The How-to Kbot Kerkava and you'll see now at the German merchants and support page. What Can...
[DarkOrbit] KBot & Kerkava - Best DarkOrbit Bot !
05/30/2012 - DarkOrbit - 184 Replies
KBot - DarkOrbit Bot KBot site - ??????? ???????? KBot is an alternative of IBot (about 100 euros.) Kbot can: 1. Galaxy Gates 2. Works in new client 3. Collect bonus boxes, including festive star, eggs, roses, etc. 4.Collects resources (shipwrecks)
Kerkava 3.5
12/31/2010 - Browsergames - 6 Replies
Kerkava 3.5 Hello I am giving you Kerkava 3.5 which is free 24 hours after you pay. It allows you to: Processor Replaces The Diplomatic Relations (released one compartment) Replaces avtoprotsessor for robotic repairman (released one compartment) Replaces The processor raketomet (released one compartment) Shows ships invisible tagging em Lytchkov =- -= Invisible Displays The Enemies On The Red Square minimap Shows The Number and Strength of the board selected ships
Kerkava down???
11/23/2010 - Browsergames - 1 Replies
Kann es sein das Kerkava down ist ?? es funktioniert nicht mehr und auf die seite kann ich auch nicht zugreifen.
Kerkava einstellungen
11/18/2010 - Browsergames - 4 Replies
Hi also wenn ich mir jetzt Kerkava hole was muss ich dann noch für einstellungen vornehmen aslo bei proxa etc weil auf ??????? ???????? ist keine Anleitung also keine hilfreiche. Und noch eine Frage wenn ich das per psc hole wie wird das dann genau alles abgewickelt und wie lange dauert es in etwa?? Muss ich den code dort jemandem per icq schicken??



All times are GMT +2. The time now is 04:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.