Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames
You last visited: Today at 09:05

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Beta] DSX1337 - Tribal Wars Bot

Discussion on [Beta] DSX1337 - Tribal Wars Bot within the Browsergames forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old 07/29/2017, 08:18   #751
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2017
Posts: 2
Received Thanks: 0
Can the bot send attacks from all our villages? If yes, how to activate this option. At this moment after taking over 2 villages, bot still sends attacks only from one main village.

EDIT:
Everything is working now, i just deleted all bot files and configure it again.

Which one option is better by dsx mode or farm assistant ?
sirmystic12 is offline  
Old 07/30/2017, 17:54   #752
 
D3luxe.'s Avatar
 
elite*gold: 317
The Black Market: 142/0/0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,089
Received Thanks: 881
Quote:
Originally Posted by sirmystic12 View Post
Which one option is better by dsx mode or farm assistant ?
Depends on your requirements. If you have farm assist anyways and want to farm with 2 templates only, use that mode in DSX.
If you want to farm with multiple custom templates or don't want to spend premium points for FA, use DSX mode.
D3luxe. is offline  
Old 08/01/2017, 12:17   #753
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2017
Posts: 2
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by D3luxe. View Post
Richtig, für mehr Instanzen einfach getrennte Botordner machen...

Du willst eventuell (wenn du einen Linux Server benutzt) die Namen der Screen Instanzen ändern, damit du einfacher auf die jeweiligen Instanzen zugreifen kannst. Dazu die 'start_dsx.sh' öffnen und folgende Zeilen
Code:
screen -dmS dsx java ...
screen -r dsx
zum Beispiel zu
Code:
screen -dmS de145 java ...
screen -r de145
ändern.

Der Name hinter '-dmS' ist der Name des Screens und muss benutzt werden, um zu dem Screen reconnecten zu können. Du würdest in diesem Beispiel also mit 'screen -r de145' zu dieser Instanz connecten.
Don't have to use screen in the ./start_dsx.sh if your running tmux or equivalent
OathTrackers is offline  
Old 08/01/2017, 16:43   #754
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2017
Posts: 25
Received Thanks: 2
There was an update a few hours ago

is it safe to use the bot?
is23jon is offline  
Thanks
1 User
Old 08/01/2017, 22:23   #755
 
D3luxe.'s Avatar
 
elite*gold: 317
The Black Market: 142/0/0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,089
Received Thanks: 881
Quote:
Originally Posted by is23jon View Post
There was an update a few hours ago

is it safe to use the bot?
I can't tell - what exactly did get updated?

For the German version, the latest update for the game/android app was made some weeks ago...
But it is possible that Inno is rolling out updates delayed for different regions.

Which region are you playing on?
D3luxe. is offline  
Old 08/02/2017, 09:21   #756
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2017
Posts: 25
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by D3luxe. View Post
I can't tell - what exactly did get updated?

For the German version, the latest update for the game/android app was made some weeks ago...
But it is possible that Inno is rolling out updates delayed for different regions.

Which region are you playing on?
.net

while i was checking my village i got a message saying smtg like we are updating our servers. back online soon

and in 10 seconds all was back to normal

dont know what they done
is23jon is offline  
Old 08/02/2017, 10:48   #757
 
D3luxe.'s Avatar
 
elite*gold: 317
The Black Market: 142/0/0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,089
Received Thanks: 881
Quote:
Originally Posted by is23jon View Post
.net

while i was checking my village i got a message saying smtg like we are updating our servers. back online soon

and in 10 seconds all was back to normal

dont know what they done
I believe these 'updates' are more about maintenance work.

So the bot should be safe, but as always, no guarantees.
D3luxe. is offline  
Thanks
1 User
Old 08/03/2017, 19:22   #758
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2017
Posts: 21
Received Thanks: 4
So hoffentlich kann mir jemand mit der API/ Telegram helfen bei dem es schon funktioniert.

Ich bin nach dieser Anleitung vorgegangen.

Ich habe Telegram auf Android installiert und den Benutzername @ angegeben.

Nun folglich den Gotfather gestartet und mit /newbot weiter gemacht.

Jetzt fragt er nach zwei "Account/Botnamen. Erstens "Kenji242_demo und zweitens Kenji242 . So nun gebe ich den " Benutzername ohne @ also "Kenji242" in das Dialogfenster von DSX und gebe die API die ich nun bekommen habe ein. Save alles und mache es zu. Nun starte ich DSX wieder und dieser logt sich in DS ein usw.
Folglich gehe ich nun über Telegram auf den t-me/Kenji242_demo_bot link und öffne die Konservation. Hier klicke ich unten auf Start und warte.. Aber es passiert einfach nicht und es gibt keine Antwort?

Ich verstehe nicht was ich falsch gemacht habe. Irgendwie die Reihenfolge oder die Benutzernamen?

lg.
Kenji242 is offline  
Old 08/04/2017, 00:11   #759
 
D3luxe.'s Avatar
 
elite*gold: 317
The Black Market: 142/0/0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,089
Received Thanks: 881
Quote:
Originally Posted by Kenji242 View Post
So hoffentlich kann mir jemand mit der API/ Telegram helfen bei dem es schon funktioniert.

Ich bin nach dieser Anleitung vorgegangen.

Ich habe Telegram auf Android installiert und den Benutzername @ angegeben.

Nun folglich den Gotfather gestartet und mit /newbot weiter gemacht.

Jetzt fragt er nach zwei "Account/Botnamen. Erstens "Kenji242_demo und zweitens Kenji242 . So nun gebe ich den " Benutzername ohne @ also "Kenji242" in das Dialogfenster von DSX und gebe die API die ich nun bekommen habe ein. Save alles und mache es zu. Nun starte ich DSX wieder und dieser logt sich in DS ein usw.
Folglich gehe ich nun über Telegram auf den t-me/Kenji242_demo_bot link und öffne die Konservation. Hier klicke ich unten auf Start und warte.. Aber es passiert einfach nicht und es gibt keine Antwort?

Ich verstehe nicht was ich falsch gemacht habe. Irgendwie die Reihenfolge oder die Benutzernamen?

lg.
Hmm. In DSX würdest du als Owner deinen persönlichen Telegram Benutzernamen eingeben, aber nicht den Namen des Bots.
Einen Benutzernamen solltest du ganz am Anfang bei der Registrierung bei Telegram gewählt haben...
Deinen Benutzernamen findest du auch in den Einstellungen von Telegram.

Der Telegram Bot-Account wird über den API Token authentifiziert.
Das ist der Token, den dir BotFather am Ende schickt, siehe Screens im Tutorial.

Solange DSX läuft und du alles korrekt aufgesetzt hast, solltest du zumindest eine Antwort vom Bot bekommen (sowohl im Log auf deinem PC als auch bei Telegram im Chat). D.h. entweder 'Welcome, Kenji...' oder 'You have no permission...'.

Ich würde einfach die 'dsx.properties' nochmal löschen und die Einstellungen neu eingeben. Bot restarten, in Telegram nochmal '/start' zu deinem Bot schicken und dann im DSX Fenster die Logs ansehen, wie der Bot reagiert...
D3luxe. is offline  
Thanks
1 User
Old 08/05/2017, 08:29   #760
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2013
Posts: 14
Received Thanks: 2
Moin Moin,

farme derzeit nur BBs mit dem Bot - was wunderbar funktioniert - Danke! )

Würde nun gerne auch Spielerdörfer damit farmen, wie mache ich das? Nutze das ganze auf einem Ubuntu Webserver, reicht es die entsprechenden Koords der Dörfer zu "whitelisten"? Danke!

Okay habs mal ausprobiert. Kommt dann zu folgendem Fehler:

INFO FarmAssistant - Target: ***
ERROR FarmAssistant - Can not attack player villages with Farm Assistant.
INFO FarmAssistant - Target: ***
INFO FarmRoutine - Error: Du darfst keinen Spieler angreifen.

Muss ich also mit einer Vorlage angreifen, und diese Vorlage entsprechend meines Farmassis einrichten?!

Hab auch das probiert, - aber wie würde hier eine Vorlage aussehen mit 1 Lkav (light) und ALTERNATIV quasi auf Farmassistent B 8 Axt liegen zu haben, geht das?

Danke!
kissmyace91 is offline  
Old 08/05/2017, 11:27   #761
 
D3luxe.'s Avatar
 
elite*gold: 317
The Black Market: 142/0/0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,089
Received Thanks: 881
Quote:
Originally Posted by kissmyace91 View Post
Moin Moin,

farme derzeit nur BBs mit dem Bot - was wunderbar funktioniert - Danke! )

Würde nun gerne auch Spielerdörfer damit farmen, wie mache ich das? Nutze das ganze auf einem Ubuntu Webserver, reicht es die entsprechenden Koords der Dörfer zu "whitelisten"? Danke!

Okay habs mal ausprobiert. Kommt dann zu folgendem Fehler:

INFO FarmAssistant - Target: ***
ERROR FarmAssistant - Can not attack player villages with Farm Assistant.
INFO FarmAssistant - Target: ***
INFO FarmRoutine - Error: Du darfst keinen Spieler angreifen.

Muss ich also mit einer Vorlage angreifen, und diese Vorlage entsprechend meines Farmassis einrichten?!

Hab auch das probiert, - aber wie würde hier eine Vorlage aussehen mit 1 Lkav (light) und ALTERNATIV quasi auf Farmassistent B 8 Axt liegen zu haben, geht das?

Danke!
Du kannst keine Spieler mit dem Farm Assist angreifen - siehe 'Can not attack player villages with Farm Assistant' und 'Du darfst keinen Spieler angreifen'. Ist ein Limit von Stämme.

Aktuell kannst du keine gesonderten Templates für BBs und Spieler machen, wenn du trotzdem beide farmen willst musst du DSX Templates benutzen.
D3luxe. is offline  
Old 08/05/2017, 17:42   #762
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2013
Posts: 14
Received Thanks: 2
Ja, das habe ich verstanden. Also muss ichn Template machen mit 1x light und fertig. Ein B mit z.B. Axt gibts dann nicht, könnte ich verschmerzen.

Oder wäre das ein Template für 1 LKAV ODER 1 Axt:?

<farm>
<units>
<light>1</light>
</units>
<units>
<axe>8</axe>
</units>
</farm>

Probieren geht über studieren!
Ist genau das was ich gesucht habe, so farme ich BBs und Spieler mit 1 LKAV und 8 Axt je nachdem wovon was da ist, super!

In der dsx.properties noch auf dsx als Farmmodus geändert, läuft.
kissmyace91 is offline  
Thanks
1 User
Old 08/09/2017, 04:26   #763
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2011
Posts: 7
Received Thanks: 2
hey mate, awesome work! i just wanted to ask, can this bot get detected? does it farm players as well? do i need premium and account manager to get all of its benefits? does the bot ignore teammates and allies when attacking? thanks a lot!
Averone is offline  
Old 08/09/2017, 15:24   #764
 
D3luxe.'s Avatar
 
elite*gold: 317
The Black Market: 142/0/0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,089
Received Thanks: 881
Quote:
Originally Posted by Averone View Post
hey mate, awesome work! i just wanted to ask, can this bot get detected? does it farm players as well? do i need premium and account manager to get all of its benefits? does the bot ignore teammates and allies when attacking? thanks a lot!
No public bot is ban-safe. So you are using this bot on your own risk.
DSX should be undetected right now and I'm doing my best, but I can't give any warranty or something.

You do not need any 'premium' function of tribal wars.
Currently, there is no easy way for me to detect own tribe or allied members.
You need to work with the max point setting or whitelist your desired player targets.
There are various safetety functions, e.g. the bot will not attack if a babarian village was conquered or is reserved by another ally.
D3luxe. is offline  
Old 08/09/2017, 15:26   #765
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2017
Posts: 41
Received Thanks: 3
groups especialized villages

can i configure groups using "ingame groups name or someting"
what are the options: like By troops coords etc?

i want to create some already taken groups of specialized villages
like
Heavy cavalry and spears
normal defense one
normal atack one
SPY villages recruiting like archers and SPYs only etc
so in order to do that i have to create by troops but it detects spears and makes the group DEFENSIVE default like 5000 5000 2000 and 500 heavy cav
so i have to delete spears and heavy in the default def one and keep the other units?
like this Def : sword archer
and fast support villages Heavy and spears
i also use two types of atack
one with less infantary and more RAMS
other with less rams and mora infantary
how do i filter that?
im using the bot to builds only bcz my support villages detects as normal defensive ones and some doesnt even fit in a group at all
i understand XML its basic it fine but something is wrong
i deleted my last group.xml and im farming and building only atm
can you make a XML of specialized villages? fast support, spys etc?
i can but im doing something wrong for sure
also groups "by name ingame group" its possible? to use groups that i create in game?
hellye123 is offline  
Reply

Tags
bot, die, stämme, tribal, wars


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Tribal Wars 2 Beta Key (Die Stämme 2)
08/22/2014 - Browsergames Trading - 0 Replies
Hey, habe einen Betakey für Tribal Wars 2. Falls jemand daran Interesse hat, einfach per PN melden. Hätte gerne Elite*Gold. Gruß
[S] Tribal Wars (.PT) acc
08/18/2013 - Trading - 1 Replies
Link of my acc in Portuguese server Nobleman's -- 188 Premium until 23.03.2013 Price-20€ (PSC) / 2000 RP's in League of Legends EUW server I wanna sell my acc i dont have time to stay in this game, im in n1 guild, have a lot of armys :) If anybody want contact me.
TRIBAL WARS
01/16/2013 - Browsergames - 4 Replies
HEY GUYS You have some hack For tribal wars?
Tribal Wars ?!
05/04/2011 - Browsergames - 3 Replies
Anyone ?? Can u teach my guys, Strats or Tips to be strong in this game ?:)



All times are GMT +2. The time now is 09:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.