Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 14:37

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

eSports logo

Discussion on eSports logo within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 4
Received Thanks: 18
eSports logo

As the title says, I'm looking for a esports logo for my clan. We're playing only Rainbow Six Siege.

I'm looking for someone who can do us a good looking logo. I'm not gonna pay more than 25$ though.

This is the logo we have right now:
Imgur: The most awesome images on the Internet

This one is a test, but the bear is a free template, which I don't like:
Imgur: The most awesome images on the Internet

Please add me on Skype: "oodamageoo" or send me a message on ePVP.
Thanks

.F4CTOR is offline  
Old 05/27/2017, 22:57   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 0
Received Thanks: 9
If you want something with the same quality as the bear, you will have to pay 75$ atleast. Otherwise you are underpaying the designer.

Arno C. is offline  
Thanks
1 User
Old 05/28/2017, 00:33   #3 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 85
Received Thanks: 326
can do that, but 25 Is a very low price for esports logo
we can talk about this on skype If you want I've sent add request.
MÓE is offline  
Old 05/28/2017, 20:22   #4 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 30
Received Thanks: 167
i can do it i added you in skype
Jukeflow is offline  
Reply

« GFX , removing letters | 3 Designs for only 0,1€ by Xavay »

Similar Threads
[Selling] [B] Esports Logo High Quality Grafik
12/09/2016 - Artist Trading - 0 Replies
Dies ist ein hochauflösendes Esports Logo in Form einer Adobe illustrator Datei kurz AI. In der Adobe illustrator Datei kann man ohne Probleme die Farben und den Name des Logos verändern und variieren. Es handelt sich hierbei um ein Exklusivekauf dies bedeutet, dass nur der Käufer dieses Logo besitzt und somit alle Rechte an ihn gehn. Daten: Größe: DIN A4 Auflösung: 300dpi Format: .AI High Qualität Grafik für Druck geeignet.
[B]Esports Logo
07/31/2016 - Artist Trading - 3 Replies
Dies ist ein hochauflösendes Clan Logo in Form einer Adobe illustrator Datei kurz AI. In der Adobe illustrator Datei kann man ohne Probleme die Farben und den Name des Logos verändern und variieren. Das Logo kann ohne Probleme auf T-Shirts,Tassen,Mousepads e.z gedruckt werden. Bei Interesse schreibt mir per Skype oder per PM Kurze Information. Daten: Größe: DIN A4 Auflösung: 300dpi
[Buying] Suche Designer für eSports Logo.
11/05/2015 - Artist Trading - 1 Replies
Guten Abend liebe Community, ich bin auf der Suche nach einem Designer der sich unter dem Namen "Heedless Gaming" etwas vorstellen könnte. Könnt mich gerne per Skype mit euren Referenzen kontaktieren, bezahlen kann ich per PayPal/PSC. Skype: derechteprimus Liebe Grüße.
[Logo] schlichtes "GM-Logo"
07/08/2010 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 15 Replies
Hi liebe Com. Ich habe einige Thread's gesehen wo Leute ihre "GM-Zeichen" public gemacht haben. Ich dachte ich könnte es ja auch mal ausprobieren. Wie einige schon wissen mache ich eher schlichte Grafiken. Ich konnte die Zeichen noch nicht Ingame testen wie es da aus sieht. Also wer Lust hat könnte sie ja mal testen und ein Screen machen. Wenn es total nicht passt kann das hier gelöscht werden :awesome: Also hier einpaar Screen's :

All times are GMT +1. The time now is 14:37.