Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Artist Trading
You last visited: Today at 17:18

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Looking for Multigaming website designer and coder (Webspell)

Discussion on Looking for Multigaming website designer and coder (Webspell) within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
The Black Market: 81/0/13
Received Thanks: 23
Looking for Multigaming website designer and coder (Webspell)

Hello people.
I'm looking for a web designer and coder who creates a multigaming website for me ( Call of Duty and League of Legends games ).
I need something serious. <--- something like this with a forum added to it.
Add me on skype : CheapLoLServices if any of you could do that.
CheapLoLServices is offline  
Old 12/24/2014, 15:35   #2 Trade Status: Unverified(?)

Seekin's Avatar

elite*gold: 266
Received Thanks: 15,397
Do you offer something (e.g. elite*gold) in return? If so, you should use the Black Market. Otherwise, take a squiz at this:
Seekin is offline  
Old 12/25/2014, 10:04   #3 Trade Status: Unverified(?)
♥ Yuuki Asuna ♥

DarkOPM's Avatar

elite*gold: 45
The Black Market: 140/0/0
Received Thanks: 8,578
Arrow General Art -> Artist Trading

#moved
DarkOPM is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[Buying] Designer + Coder for boosting website
09/11/2014 - League of Legends Trading - 0 Replies
I'm looking for a Coder and maybe a Designer for a boosting website. The website need to have payment system and more.. Add me on skype
[Buying] [S]Coder/Designer Website
01/23/2014 - Coders Trading - 4 Replies
Suche ein Developer der mir eine Homepage nach meinen Vorstellungen gestalten kann . Ich bräuchte ein Forum,Auf der ersten Seite einige Infos zu meinen Angeboten/Clan,Kleines Ticket/Payment System und im Forum eine Shoutbox genaures per Pn Ein kleines Honorar gibt es natürlich auch aber erst nach dem fertig stellen ! Website Skype Mail Click for more
(s) Website Designer & Coder - (b) whatever u want
11/03/2013 - elite*gold Trading - 1 Replies
Hallo! Suche jemanden der mir für mein Projekt eine Website gestaltet und diese auch umsetzt. Kann auf einen CMS laufen, muss aber nicht. Bezahlung: PSC oder E*Gold (kann ja noch aufladen). Wäre sehr dringend. Danke!
[S] Website Designer/Coder [B] Geld
08/10/2012 - Trading - 0 Replies
Hey Leute, ich suche eine gut geschriebene (kein ramsch) und designte Website die Folgende Sachen könnte: -Es soll wie eine Verkaufsplattform sein, so wie Ebay, bloß mit einem Festen Preis (den der Verkäufer festlegt) und ohne Zeit, also eher gesagt wie ein Online Shop, bloß das JEDER etwas in den Shop hinzufügen könnte. -Der Shop sollte mehrere "Kategorien" haben, die ich Später mit meinem Scripter bespreche. -Es sollte ein Anmeldeverfahren bestehen -Es KANN (muss aber nicht) ein...
[S] Website Designer/Coder [B] Geld
08/10/2012 - Trading - 0 Replies
Hey Leute, ich suche eine gut geschriebene (kein ramsch) und designte Website die Folgende Sachen könnte: -Es soll wie eine Verkaufsplattform sein, so wie Ebay, bloß mit einem Festen Preis (den der Verkäufer festlegt) und ohne Zeit, also eher gesagt wie ein Online Shop, bloß das JEDER etwas in den Shop hinzufügen könnte. -Der Shop sollte mehrere "Kategorien" haben, die ich Später mit meinem Scripter bespreche. -Es sollte ein Anmeldeverfahren bestehen -Es KANN (muss aber nicht) ein...

All times are GMT +1. The time now is 17:18.