Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Artist Trading
You last visited: Today at 23:33

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Logo Composing

Discussion on Logo Composing within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1

 
Hupfi10's Avatar
 
elite*gold: 76
Join Date: Aug 2011
Posts: 2,548
Received Thanks: 1,442
Logo Composing

Hallo,


ich habe eine mehr oder weniger verrückte Idee, welche ich aber erst nach Abschluss meines "Projekts" präsentieren werde

Ich bräuchte folgende zwei Logos Composed

Gallery 1

Anforderungen:
  • Schwarz / Weiß
  • Der Betrachter der nur eines der beiden Logos kennt muss dieses immer noch identifizieren können
  • Das ganze sollte nicht größer wie A5
  • Keine sehr feinen Details / Schnörkel / etc

Bitte um Angebote hier im Thread

Ein kleiner Sketch damit jeder weiß in welche Richtung es gehen soll:
Hupfi10 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[LEKOARTS] Composing, Webdesign, Logo, Illustration und mehr!
06/22/2017 - Artist Showcase - 90 Replies
Hallo und herzlich Willkommen! Im Folgenden werdet Ihr ausgewählte Werke von mir betrachten können - ich habe noch einige mehr Werke erschaffen, doch diese waren entweder rein für private Zwecke gedacht oder sind meiner Meinung nach nicht zwingend eine Präsentation hier wert. Bei allen Werken werdet ihr zu Behance weitergeleitet. Wichtig: Selbst wenn Ihr nicht angemeldet seid, könnt Ihr am unteren Ende (bei den Behance Beiträgen) unten den blauen "Appreciate" - Button klicken, der...
[Tutorial] Change the login screen logo / Logo ändern
05/29/2013 - WoW Private Server - 1 Replies
Today ima be showing you how to change the login screen logo. The one on the top left. I only tried this on 3.5.5a, not sure if it works for any higher patch. So let's start! Files Files that you'll be needing for this tutorial: BLP Converter MPQ Editor Required file/patch-s.mpq Note: You will also need editing program such as Photoshop, paint.net .etc.



All times are GMT +2. The time now is 23:33.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.