Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 16:28

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Wallpaper] burn

Discussion on [Wallpaper] burn within the Artist Showcase forum part of the General Art category.

Reply
 
Old   #1
 
L's Avatar
 
elite*gold: 109
The Black Market: 403/1/0
Join Date: Jan 2010
Posts: 13,045
Received Thanks: 3,051
[Wallpaper] burn



i know ist iwie lq im gesicht
L is offline  
Old 08/26/2013, 09:16   #2
 
iTepzHD's Avatar
 
elite*gold: 41
Join Date: Oct 2011
Posts: 879
Received Thanks: 99
Hier mal meine Kritik an das Bild:

- Man sieht stark das das ganze rausgerendert wurde
- Unten die C4D Render passen nicht zum Bild würde da eher noch mehr Feuer von unten nach oben machen
- Wie du schon gesagt hast hat das ganze Render ( meiner Meinung nach ) relativ Low Quality
- Beim Feuer ( rechte Schulter ) man sieht noch die Ränder etc. vom Feuer ( Linear abwedeln hilft nicht immer am besten immer noch Radiergummi mit ner geringen Deckkraft und das einfach rausradieren )
- Am linken Arm ist das Feuer nicht gut positioniert

Das ist eigentlich eine echt Klasse Idee nur leider relativ schlecht umgesetzt :/

Meine Meinung dazu
iTepzHD is offline  
Old 08/26/2013, 09:59   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2013
Posts: 598
Received Thanks: 259
Ich schließe mich iTepzHD an und würde dir empfehlen an den brennenden Stellen den Anzug etwas zu bearbeiten das er an den Flammen auch verbrannt aussieht. Ich habe mal eben ein Beispiel aus Google gesucht. Es geht um die Verbrennungen an den Brennpunkten.

.Joemri™ is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Wallpaper Service - mit P A I N T gezeichnete Wallpaper!
08/31/2012 - elite*gold Trading - 0 Replies
Hallo, ich biete euch heute ein paar ganz besondere Wallpaper an! P A I N T = Professional art in new touch-pc. Preis pro Wallpaper: 26 e*gold Referenzen: #1
someone $%^&ing help me before i burn myself
03/06/2012 - CO2 Private Server - 5 Replies
while creating items and npcs after 18 hrs searching for bugs in the source i found nothing and after that 18 hrs i found out some ids works and others dont ..... WHAT IS FUCKING WRONG aka 30065056 works as npc id 100001 dont work as npc id however both r same type , same face(mesh) first does read action from my source and the second just dont -.-
[B] Steam Account (Css,Operation Flashpoint Dragon Rising,Burn Zombie Burn)[S] PSC !!
05/18/2011 - Steam Trading - 1 Replies
Yo Verkaufe meinen Steam Account Grund: Mein Lieblingsgame Operation Flashpoint Laggt.. ;S Startgebot: 10€ PSC Sofortkaufen: 25€ PSC Hier habt ihr ein Screen: http://www.fotos-hochladen.net/uploads/steams10i3 6uhaz.png Added mich bei Skype: ch4mp10n20.hacks
Fly for Burn
08/25/2009 - Flyff PServer Advertising - 16 Replies
So hier Stelle ich euch jetzt mal Unser Team vor : Das Server (bezieht sich auf den ganzen Server also auch das Forum) Team : Root-Admin: d4rkcl0onx Team-Manager: S!il3nC3
BURN RO
12/13/2008 - Ragnarok Online - 1 Replies
can some give me a guide how to bot in burn ro because i will going to bot at crazy borris please someone post it in here thx site burnrag.net thx p.s. sorry for my bad english



All times are GMT +1. The time now is 16:28.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.