Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 10:38

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WTB Veteranen Code

Discussion on WTB Veteranen Code within the Aion Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 1
Received Thanks: 0
Arrow WTB Veteranen Code

biete 10 Euro PSC

sarodesign
sarodesign is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
WTB Kaufe Veteranen Code(unused/unbenutzt) EGOLD
04/13/2012 - Aion Trading - 0 Replies
Hello, hallo, Bonjour, Sveiki, privechik, Konnichi-wa, Cześć, I am looking for unused veteran code for AION. I want to upgrade with it from starter account to VETERAN. Please leave your message how much you would like to get for it. I would like to pay in EGOLD, because I think it is the most secure possible way to trade. For both sides.
Kaufe Veteranen Code
03/13/2012 - Aion Trading - 0 Replies
Hallo erstmal, nun ich bin wie im Titel erwähnt auf der Suche nach einem Veteranen Code für Aion und frage deswegen hier an, ob nicht jemand einen für mich übrig hat. Einfach euer Angebot hier reinschreiben oder mich pm´en. Zahlen würde ich per PSC oder per PayPal. Mfg Sedo
[B]Veteranen Code [S]CounterStrike 1.6
03/13/2012 - Aion Trading - 4 Replies
Biete einen Veteranen Code aus der Beta von Aion Free2Play, suche dafür CounterStrike 1.6 bei Steam. Entweder als Gift per Steam gesendet oder eine 10€ PSC damit ich es selber kaufen kann. I offer a veteran code i got from the Aion free2play beta, i am searching counterstrike 1.6. Accepting steam-gift or 10€ psc. Nehme auch CS:S, CS:GO oder CZ an ;) Also accepting CS:S, CS:GO or CZ. ;)
Suche aion veteranen code oder acc
03/04/2012 - Aion Trading - 0 Replies
Wie oben beschrieben suche ich einen aion veteranen code oder einen Veteranen zahle 10 Euro dafür (psc oder PayPal). Lg
WTB Veteranen Acc
02/21/2012 - Aion Trading - 0 Replies
Suche nen Acc mit dem ich wenn Aion free to play wird Veteranenstatus habe. Also entweder einen Beta Acc bei dem mindestens einen char bis level 10 gespielt wurde. Oder einen möglichst schlechten NC Soft Acc mit :D Es geht mir nur um den veteranenstatus zahle nicht für zusätzliche Chars oder ähnliches. Einfach mal per pm melden ;D



All times are GMT +2. The time now is 10:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.