Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Aion > Aion Private Server
You last visited: Today at 18:19

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Wir suchen Supporter/EventManager

Discussion on Wir suchen Supporter/EventManager within the Aion Private Server forum part of the Aion category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Wir suchen Supporter/EventManager

kann gelöscht werden!!!
arydma is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[Quest Release]Eventmanager
11/05/2011 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 16 Replies
this quest will start some mini events if you like it, thank it =) Features: -There is an information button for players. -Only gm's can start the mini events. - 3 mini events included ( tanaka, monster pownage, plague event Things that can be better:
Supporter/EventManager gesucht
08/14/2010 - Aion Private Server - 1 Replies
Guten Tag. Wir vom Privat-aion Team suchen fähige mitarbeiter. * Was sucht ihr? Wir suchen Supporter und EventManager * Warum sucht ihr die? Wir sind ein Team aus GM's und Ownern die lediglich alles auf bugs überprüfen und ggf. Updates machen.
bLuE~WarRock sucht Member, Eventmanager, Moderatoren, Filmer
05/31/2010 - WarRock - 41 Replies
~bLuE~WarRock SO mir gehst langsam selber auf die Nerven und hoffe ihr könnt mir verzeihen,dass die Seite einmal on einmal off einmal anderer Domain etc. hatte. Deswegen mein letzter Versuch und letzter Thread für unsere Homepage =) Endgültige Domain ist: (Wahrscheinlich nur eine Änderung und zwar ein Umstieg auf .de) ~bLuE~ WarRock - Hauptseite
supporter bot
07/10/2006 - Ragnarok Online - 4 Replies
hi leute kann mir jemnad helfe habe problem das der priest bot mich nicht heilt aber andere buffs amcht er , sich selbst heilt er aber mich nicht kann jemnad mine config ansehen und sagen was ich falsch habe autoConfChange { minTime

All times are GMT +1. The time now is 18:19.