Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Minecraft
You last visited: Today at 11:32

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Connect Problem

Discussion on Connect Problem within the Minecraft forum part of the Other Online Games category.

Closed Thread
 
Old 06/16/2011, 08:44   #16
 
Nogrus's Avatar
 
elite*gold: 260
The Black Market: 107/0/0
Join Date: Oct 2010
Posts: 2,002
Received Thanks: 817
Nochmal den Lösungweg für die die das gleiche Problem haben.
Der Serverinhaber muss die Spielerdatein bzw. das Inventar der verbuggten Person per FTP Zugang löschen und den Server reloaden ( /reload ).
Danach geht es wieder.
Das Problem tritt auf, wenn der Server ein Item oder eine Itemfolge im Inventar des verbuggten Spielers nicht verarbeiten kann. Dieses geschieht nun mal beim Login auf den Server.

#Closerequest
Nogrus is offline  
Thanks
1 User
Old 06/16/2011, 09:07   #17
 
Der-Drache's Avatar
 
elite*gold: 64
Join Date: Aug 2010
Posts: 11,289
Received Thanks: 2,234
#closed
Der-Drache is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
connect problem
03/13/2011 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Hey Com. , habe ein problem unzwar habe ich mein pc formatiert wegen einem virus und dadurch wird ja die hamachi ip geändert , da ich die root epk / eix schon fertig drinne hatte und auch alles problemlos funktioniert hat habe ich die neue hamachi in root eix / epk also in die serverinfo eingefügt , das problem ist jetzt das immer fehler verbinden mit dem server kommt , habe alles an portmap etc. lg marcce & ich hoffe jemand von euch kann mir helfen :)
I cant connect to PSF anyone having same problem or know how to fix it
08/27/2010 - Soldier Front - 9 Replies
I open launcher then i type in my user and password and it says "FALSE 5: connect error" I check my user and password at main site and it worked just fine someone help me Thank You.
Connect Problem
08/24/2010 - Metin2 Private Server - 10 Replies
Huhu ich ahbe ein problem und zwar habe ich mir nen P sever gemacht , wo ich connecten kann über Hamachi. Jedoch bei meinem Freund steht sever offline ....Kennt jemand das problem und hat eine lösung .???????? Bitte um hilfe!!!:confused:
Vpc connect problem
05/20/2010 - Metin2 Private Server - 12 Replies
hallu wie oben steht habe ich ein problem mit meinem NAVICAT, ich will immer connecten und dann kommt diese meldung 1045-Acess denied for user 'root'@'localhost' (using passwort: YES) kann mir wer helfen? <.< sry verschrieben
[HELP] Problem to connect
06/14/2009 - CO2 Private Server - 27 Replies
http://img197.imageshack.us/img197/3125/imagemede. jpg Can help me? i cant login and i dont know how i creat acc :S



All times are GMT +2. The time now is 11:32.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.