Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 06:17

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[Hunter] Faster Attack

Reply

Old   #16

elite*gold: 0
Received Thanks: 5
Höä ???
Wenn ich mit meinem Atackspeed auf 0,00 gehen will geht das Tempo immer in die Millionen Höhe...

petry94 is offline  
Old   #17

elite*gold: 270
Received Thanks: 498
Quote:
Originally Posted by petry94 View Post
Höä ???
Wenn ich mit meinem Atackspeed auf 0,00 gehen will geht das Tempo immer in die Millionen Höhe...
stimmt ja ich habe im mom das optimum von 0,01 erreicht am besten nimmst du deinen standart atk speed und rechnest das mit den prozenten runter...

wen ndu in die millionen gehst schiest ehr halt 1 mal alle 500 stunden x.X

das mit dem geshcenkpapier is nciht nötig einfach zu nem ammo händler gehn die haben dort dan meist so 3-4 verschiedene köcher da kann man dan dien ciht selengebundenen 6mal kaufen udn abgehts ^^

M.f.G Core

|Le Corbeau| is offline  
Old   #18

Received Thanks: 0
is this site from usa?..i m just curious couse the tabs and welcome page is in english,but 80% of what i read here is in xxxxxx language,can please write in english too?? or spanish? ty
desmadre is offline  
Old   #19

elite*gold: 131
Received Thanks: 1,912
lol its elitepvpers.DE...
that means its from germany and what u read here is german, if u want a english forum ure wrong here.

ѕση∂єямüℓℓ is offline  
Old   #20

Received Thanks: 115
ich habe nen problem auf atomwow kriege ich die tasche nicht ins geschenkpapier gibt es noch nen anderen weg`?
d3pr1 is offline  
Old   #21

Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by WoWSondermüll View Post
that means its from germany and what u read here is german, if u want a english forum ure wrong here.
Good day to you, Mr. Ignorance.

BTT:
English: To increase the attack speed of your character you simply equip several quivers that increase your attack speed using method.
That's it.

Cheers,
l8rdude is offline  
Old   #22

Received Thanks: 7
Quote:

puffff... (the new community lol )
Vlizzliket is offline  
Old   #23

elite*gold: 131
Received Thanks: 1,912
offtopic:
lol, mebbe new, but ive been more usefull to this forum then u two have been, and btw, i am right, its a german forum, so why translate ? al things the most peepz do in here is crying *Hax plz, fliters plz, english plzz * etc, they're leeching and not even giving a thx, so why translate then ?

Vlizzliket
Junior Member

Activity
1/20
Thanks given: 2
The Black Market: (0)

l8rdude
Junior Member

Activity
4/20
Thanks given: 1
The Black Market: (0)

like u two guys too, since 2 years member of the community and ~15 post, i bet most of them this useful like those before mine .... yeah, ur very very good^^ roflmao

ontopic:

english repost can be found ><
ѕση∂єямüℓℓ is offline  
Old   #24

Hay ich finde es OK das es in engelisch ist jedoch bekomme ich es nicht auf die reihe scheinbahr mach ich irgend wo ein fehler liegt vielleicht an meinen schwachen english kenntnissen vielleicht kann es ja mal einer auf Deutsch schreiben.
RoFf2KaY is offline  
Old   #25

Received Thanks: 7
lowfyr plz, don't post using english in home page... thi is a GERMAN COMUNITYYYY !!!

lol.

WoWSondermüll i no need 9999 post to treat people kindly.

on the other hand i see that you are new and you do not know what happened with the post ...if "you are new"

welcome to epvpers.
Vlizzliket is offline  
Old   #26

Received Thanks: 1
Quote:
offtopic:
lol, mebbe new, but ive been more usefull to this forum then u two have been, and btw, i am right, its a german forum, so why translate ? al things the most peepz do in here is crying *Hax plz, fliters plz, english plzz * etc, they're leeching and not even giving a thx, so why translate then ?

like u two guys too, since 2 years member of the community and ~15 post, i bet most of them this useful like those before mine .... yeah, ur very very good^^ roflmao
Okay, so quantity over quality? Grow up. But maybe I should post more "/vote4close", "rofl you noob", "no questions", "doesnt work on vvovvscape" etc. to become as cool as you :-)

;-)

BTT:
Quote:
Originally Posted by |Le Corbeau| View Post
aber aufgepasst die Köcher dürfen nicht am Taschenplätzen sein da er dann nicht mehr schießt... also nur 1 Köcher bei den Taschenslot MAX!
I got 4 +10% quivers equipped in my bag slots and my character is still attacking. Depends on the server I guess?

Cheers,
l8rdude is offline  
Old   #27

hmmm... kenn mich damit noch nit so aus, kann das mal einer in nem guten, einfachen eintrag erklären?
Bubunator is offline  
Old   #28

Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by |Le Corbeau| View Post
ALso wenn man sich dasshier durchliest:

und das dan mit ein paar Köchern macht...
kommt dasheraus:

aber aufgepasst die Köcher dürfen nicht am Taschenplätzen sein da er dann nicht mehr schießt... also nur 1 Köcher bei den Taschenslot MAX!

mann muss das mit den Köchern gut abmessen ess sollte nicht mehr als 0.01 ATkspeed sein sonst schießt er nicht.

M.f.G Core
Nope, habe auf meinem Charackter alle Taschenslots voll belegt außer Rucksack und es funktioniert einwandfrei! Wenn man 4 Köcher equiped hat und dann Schnellfeuer castet ist der Schuss instant also genau richtig. Es ist ganz einfach unauffälliger Sachen in die Taschenslots zu equippen da du so nicht gleich gebannt wirst bzw überhaupt gescreent werden kannst......
GoldenEye is offline  
Old   #29

Received Thanks: 2
der post mit :[WPE] New equip anything Hack // released 12.05 is leider auf englisch ich checks nich ab der gildenbank was muss ich da machen ?

|Darki| is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »