Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Private Server
You last visited: Today at 20:13

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[HELP] Realm Offline?

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 25
Exclamation [HELP] Realm Offline?

Ich starte den server, er lädt alles hoch
Dabei sind ein paar Fehler drinnen:
Quote:
Table 'reference_loot_template' entry 45089 (reference id) not exist but used as loot id in DB.
Table gossip_menu_option for menu 10371, id 0 have action_script_id 6 that does not exist in `gossip_scripts`, ignoring

17:24:57 GameEvent 16 "Gurubashi Arena Booty Run" started.
CreatureEventAI: Creature 16427 has EFLAG_REPEATABLE set. Event can never be repeatable. Removing flag for event 1642702.
CreatureEventAI: Creature 16427 has EFLAG_REPEATABLE set. Event can never be repeatable. Removing flag for event 1642701.
CreatureEventAI: Entry 7 in table `creature_ai_summons` but not used in EventAI scripts.
CreatureEventAI: Entry 8 in table `creature_ai_summons` but not used in EventAI scripts.
DS: Script aviable, but not registered in the DataBase. ScriptName: go_andorhal_tower
DS: Script aviable, but not registered in the DataBase. ScriptName: mob_ancient_void
DS: Script aviable, but not registered in the DataBase. ScriptName: npc_heigan_eruption
DS: Script aviable, but not registered in the DataBase. ScriptName: mob_tribuna_controller
DS: Script aviable, but not registered in the DataBase. ScriptName: mob_dark_rune_evoker
DS: Script aviable, but not registered in the DataBase. ScriptName: mob_orange_gas_stalker
DS: Script aviable, but not registered in the DataBase. ScriptName: npc_jaina_or_sylvana_POSoutro
DS: Script aviable, but not registered in the DataBase. ScriptName: go_halion_portal_twilight
DS: Script aviable, but not registered in the DataBase. ScriptName: go_halion_portal_real
DS: Script aviable, but not registered in the DataBase. ScriptName: npc_stratholme_crates

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
WoW Server ist nun gestartet. Man kann sich jetzt Einloggen!
<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
Loaded 0 WDB verified creatures
Loaded 0 WDB verified gameobjects
Loaded 0 WDB verified items
Dann versuch ich zu einloggen, ERFOLG
Aber dann steht da, Realm = Offline
Ich komm nicht weiter,
Ich weis auch ned was ich noch machn soll
Ich verwende Novo 0.4.1
Client auch auf 3.3.5

Der Server läuft über DynDNS (No-IP) !!

Woran könnte das Problem liegen?

mfg JeeX

JeeX is offline  
Old   #2

elite*gold: 2703
Received Thanks: 1,232
Dann hängt das mit dem Server zusammen.

Lösche Nois Zeug und kompiliere den Server selbst, dann klappt es auch.

°"Crazy"° is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »