Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 21:52

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



How to change realmlist?

Discussion on How to change realmlist? within the WoW Private Server forum part of the World of Warcraft category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 31
Received Thanks: 0
How to change realmlist?

Can someone tell me how to change my realm list so i can play on a private server?
klewlis1 is offline  
Old 02/06/2010, 00:59   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 37
Received Thanks: 1
with a wowstarter copy ´wowstarter´in google or whatever
xBZxSIDNEYx is offline  
Old 02/06/2010, 01:03   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 37
Received Thanks: 1
or here wow starter:
xBZxSIDNEYx is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
realmlist
06/20/2009 - WoW PServer Exploits, Hacks & Tools - 1 Replies
Hallo ich habe jetzt alle drei teile von wow instaliert aber die realmlist ist weg und ich suche immernoch ein pserver für die version 3.0.1 ich habe schon sufu un google genutzt
Realmlist ?
03/01/2008 - WoW Private Server - 2 Replies
Hi möchte jetzt endlich Ma aufn pserver zocken doch das klappt net wegen der realmlist und das andere zeug da also ich habe bis jetzt das NORMALE WoW ( Burning noch im download) NOCH NICHT GESTARTET . So was uss ich machen also ich habe KP Was ich überhaupt machen muss mit dem realmlist und des weitern bitte gibt mir auch ein aktiven server ^^ danke :D
realmlist
02/28/2008 - WoW Private Server - 1 Replies
habe nochma ne frage zu der realmlist.wtf habe nun meinen server aufm laptop laufen und probiere mitm main pc zu connecten. aber wie muss die realmlist.wtf configuriert sein damit ich auf den server zugreifen kann?
bc realmlist
09/15/2006 - World of Warcraft - 1 Replies
ich such den inhalt vom bc clienten und zwar von der realmlist, hab meine gelöscht , hat die wer? ist dringend danke!!
Realmlist
03/29/2006 - World of Warcraft - 1 Replies
Hi, hat wer die Realmlist von Blizzard? Will automatisch updaten weil mein emu server auf 1.9.4 läuft :rolleyes:



All times are GMT +1. The time now is 21:52.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.