Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 05:20

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Join the Underground

Discussion on Join the Underground within the WoW Guides & Templates forum part of the World of Warcraft category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
dRon's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,040
Received Thanks: 634
Join the Underground

Einige wissen es vielleicht andere wiederum nicht. In Epvp gibt es Sektionen die nur bestimmten Personen zugänglich sind. Der Underground Bereich ist z.b. ein Anti Leecher Bereich indem jeder User Exploids / Guides etc beisteuert die es nicht schon auf 100 public Seiten gibt. Allerdings komm wie schon erwähnt nicht jeder in diese Sektion.

Mit diesem Beitrag wollen wir die Chancen für einige von euch etwas erhöhen. Wie? Ganz einfach, zeigt uns einfach warum ich Underground User werden sollt. Dafür schreibt ihr einfach eine Bewerbung die in etwa so aussieht:

Was für Exploits / Guides etc habe ich bis jetzt in EPVP gepostet
Ich habe Insider Informationen und kann folgende Dinge bieten: ***
Ich kenne mich besonders gut mit „***“ aus
Ich bin XX Jahre alt


Diese Bewerbung sendet ihr dann Bitte an dRon als PM



fragen diskusion etc hier rein
dRon is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[UPDATED] Join SF Underground Group
01/22/2011 - Soldier Front - 127 Replies
To my Fellow E*PvP members, especially for Us Pinoys Out here, I decided to Create a Social Group for us, E*PvP Member + PSF Pinoy Players = "E*PvPinoy Special Force" ~ sa atin ito. http://www.elitepvpers.com/forum/picture.php?album id=791&pictureid=2851 the Reasons why I created this Such Social Group is for Us to Know each Other more Deeper, Share Thoughts on PSF and Anything under the Sun.
Join the underground
02/03/2010 - Dekaron - 1 Replies
Because many people don't know what to write in their application for the UG, we decided to make a sticky about that. It's a simple application form for everybody who wants to apply. Just fill out the related things and copy it into your application. (we just want you to introduce yourself) Application form: How much knowledge with (and with which) programming languages do you have ? Do you know anything about network related stuff? (e.g. packet sniffing etc.) Do you have any experience...
Join the Underground
01/22/2009 - World of Warcraft - 70 Replies
Einige wissen es vielleicht andere wiederum nicht. In Epvp gibt es Sektionen die nur bestimmten Personen zugänglich sind. Der Underground Bereich ist z.b. ein Anti Leecher Bereich indem jeder User Exploids / Guides etc beisteuert die es nicht schon auf 100 public Seiten gibt. Allerdings komm wie schon erwähnt nicht jeder in diese Sektion. Mit diesem Beitrag wollen wir die Chancen für einige von euch etwas erhöhen. Wie? Ganz einfach, zeigt uns einfach warum ich Underground User werden sollt....
Join the Underground
07/09/2008 - World of Warcraft - 0 Replies
Einige wissen es vielleicht andere wiederum nicht. In Epvp gibt es Sektionen die nur bestimmten Personen zugänglich sind. Der Underground Bereich ist z.b. ein Anti Leecher Bereich indem jeder User Exploids / Guides etc beisteuert die es nicht schon auf 100 public Seiten gibt. Allerdings komm wie schon erwähnt nicht jeder in diese Sektion. Mit diesem Beitrag wollen wir die Chancen für einige von euch etwas erhöhen. Wie? Ganz einfach, zeigt uns einfach warum ich Underground User werden sollt....
Join the Underground (now with english version)
07/09/2008 - WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros - 0 Replies
Deutsche version (scroll down vor english version) Einige wissen es vielleicht andere wiederum nicht. In Epvp gibt es Sektionen die nur bestimmten Personen zugänglich sind. Der Underground Bereich ist z.b. ein Anti Leecher Bereich indem jeder User Exploids / Guides etc beisteuert die es nicht schon auf 100 public Seiten gibt. Allerdings komm wie schon erwähnt nicht jeder in diese Sektion. Mit diesem Beitrag wollen wir die Chancen für einige von euch etwas erhöhen. Wie? Ganz einfach, zeigt...



All times are GMT +1. The time now is 05:20.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.