Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 05:42

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[BUG] Bergbau schnell skillen

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 19
[BUG] Bergbau schnell skillen

German:

Hi Leute, habe mir gestern den thread mit Kürschnern schnell skillen angeschaut und da dachte ich das es mit allem gehen muss!

so war es auch.

man sucht erze in nem abstand der ungefähr 3x sichtweite entspricht und zwar so das auf einer seite 2 sind und auf der anderen mindestens 1. Manchmal buggt es rum und klappt nicht, aber wenn man seine rotation rausfindet dann kann man auch damit relativ schnell vorankommen!

also short:
1. erze in verschiedenen reichweiten suchen
2. bergbau anwenden, aber nicht looten
3. erzquelle A(1 vorkommen) geht immer, bei erzquelle B (2vorkommen) muss man immer abwechseln.

ich denke der server denkt das ihr ausser reichweite seid und resettet dann die vorkommen, sodass es geht. kann sein das es nen unregelmäßigen timer hat!

viel spaß beim ausprobieren.

postet bitte auch obs mit kräutern geht, speziellerweise mit der fähigkeit aus dem skillbuch, wie beim kürschnern!

English:

step 1: search some mining spots, 2-3 have to be near each other.
step2: search a mining spot, which is far away from the 2-3 spots. well far away is relative. just try.
step3: go and use your mining skill at the 2-3 spots, but dont loot!
step4: go to the single mining spot (far away) and do it there the same way, dont loot.

hint: the trick does work work at the single spot every time, but at the 2-3 spots you have to switch / try another circle.

hope you're able to understand my english, if not just ask, i try to say it in another way :-D

have fun at testing!

LuckyLuke is offline  
Thanks
8 Users
Old   #2

Received Thanks: 23
kannste mal nen screenshot von nem beispiel machen mit der sichtweite?dann kreigste nen thx ^^

h4ever is offline  
Old   #3

You must register and activate your account in order to view images.
LuckyLuke is offline  
Old   #4

Received Thanks: 107
Das ist wirklich gut
Vielen Dank für die

Citr0n is offline  
Old   #5

Received Thanks: 89
also ich muss mir einfach ein paar vorkommen suchen die weit auseinander sind und dann immer zwischen den hin und her laufen? habe ich das richtig verstanden?
Wurmi is offline  
Old   #6

elite*gold: 6
Received Thanks: 42
sixx is offline  
Old   #7

Received Thanks: 1,066
WTF? Can anyone be so kind and translate. As this is not writen in correct german, online translator doesnt translate enough for me to understand, again...
raving_dude is offline  
Old   #8

Received Thanks: 0
does not work for me i tried it many times and different spots
Hirse is offline  
Old   #9

try harder!

translation:

step 1: search some mining spots, 2-3 have to be near each other.
step2: search a mining spot, which is far away from the 2-3 spots. well far away is relative. just try.
step3: go and use your mining skill at the 2-3 spots, but dont loot!
step4: go to the single mining spot (far away) and do it there the same way, dont loot.

hint: the trick does work work at the single spot every time, but at the 2-3 spots you have to switch / try another circle.

hope you're able to understand my english, if not just ask, i try to say it in another way :-D

have fun at testing!
LuckyLuke is offline  
Old   #10

Received Thanks: 14
Naja, ich würd einfach sagen, ich habs vor ca 5 Monaten schon im Kürschnern Thema gepostet wie es ging, aber egal

Und es ging früher mit allen Vorkommen, egal wo sie waren, man musste nicht 10km von Vorkommen zu Vorkommen rennen
ashleggor is offline  
Old   #11

elite*gold: 80
Received Thanks: 772
das selbe gibts / gabs doch auch mit skinning genau =)

hoffentlich fixxen dies bis zum addon nicht :X
Kinu is offline  
Old   #12

elite*gold: 20
Received Thanks: 151
Hey wenn mann genau überlegt dann ist es sinnvoll das die erzvorkommen clientside sind versucht es einfach mal: UCE wert 1 scannen erzanlage benutzen 0 scannen und außer reichweite gehen wider hingehen wenn manns benutzen könnte 1 suchen nextscan benutzen 0 suchen wert ändern in 1 freezen und freuen
Therawarp is offline  
Old   #13

Received Thanks: 0
heute ( 27.09.08) getestet nicht funktioniert...

dimein is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »