Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 02:26

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

300% schnell in Azeroth.

Reply

Old   #1

elite*gold: 7
Received Thanks: 93
300% schnell in Azeroth.

Ich hab letztens bisschen mit Net Limiter gespielt, dann bin ich auf die Idee gekommen, das es nett wäre, den Netherdrachen in Azeroth zu benutzen, leider hatte ich da keinen Erfolg, aber wenn man Ingie ist, und die besitzt, kann man (wenn auch "nur" laufen) 300% schnell durch Azeroth laufen. Es ist eine kleine Spielerei, aber wenn man im Richtigen moment laggt, und die Stiefel benutzt, bleibt man so schnell, wie mit den Stiefeln, ich bin von Stormwind aus, ins Schlingendorntal, innerhalb 2min. gelaufen, screens werden ein bisschen überflüssig sein, da man denkt, das ich es einfach in den 2 sek. wo die stiefel halten benutzt habe. Aber bei Interesse, lade ich ein paar Hoch.

xXxion is offline  
Old   #2

elite*gold: 80
Received Thanks: 772
joa künstlicher laag is nice ^^

hat blizz eigtl mittlerweile was unternomm um sowas aufzuspüren ? @ offi server

hab so nen künstlichen laag letztes ma zu 2.1 benutzt ^^ aber sowas müsste doch mittlerweile selbst blizz wissen und irgendetwas dagegen unternomm haben ? :O

Kinu is offline  
Old   #3

elite*gold: 0
Received Thanks: 23
Wäre ganz nett, wenn du vielleicht näher beschreiben würdest, wann genau du gelaggt hast..

@ R3d Dr4gon, wieso sollte das von Blizzard aufspürbar sein bzw. wie stellst du dir das vor? Da würde ja dann jeder verdächtigt werden, der wärend des Spielens irgendwo was hochläd oder so..
Brag is offline  
Old   #4

Received Thanks: 13
Könnte evt. vll wer mal eine Net Limiter Anleitung schreiben `?
Ich Versteh Net Limiter beim Install schon nicht.

Lanak is offline  
Thanks
1 User
Old   #5

Received Thanks: 4
gibts schon im forum, einfach danach suchen. und die installation ist doch nur: weiter weiter.
boonhunter is offline  
Old   #6

Received Thanks: 7
English, anyone? ^________^
Beej is offline  
Old   #7

elite*gold: 20
Received Thanks: 70
translate by google :

I finally bit with Net limiter played, then I come up with the idea that it would be nice, the Nether Drake in Azeroth to use, because unfortunately I had no success, but if you Ingie, and the missile has Xtrem boots, you can (even if "only" running) 300% run quickly through Azeroth. It is a small gimmick, but if you laggt the right moment, and the boots used, it remains as fast as with the boots, I'm from Stormwind, the Extravaganza within 2min. gone, screens are a bit superfluous, as you might think that I just in the 2 sec. where the boots keep used. But with interest, I invite a few high.
Aragon1701 is offline  
Old   #8

Received Thanks: 8
Omg pls stop translating with google.

Translation:
Some time ago i played around with net limiter,i got a special idea, i thought it ld be great if i could use the netherdrake in azeroth.If u r a Engineer its no problem.U just need those Rocketboots and u can run 300% faster.If u lagg in the right moment and also use those rocketboots in the same moment u will move with the full speed all of the time.I went from Stormwind to Stranglethornvalley in 2 minutes.

Just use Net limiter to lagg in the right moment and use those rocketboots aswell.

razorbackexo is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »