Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Bots
You last visited: Today at 20:02

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Bl1zz4rDs FishY Bot

Closed Thread

Old   #91

elite*gold: 0
Received Thanks: 2,290
Quote:
Originally Posted by Sifo0361 View Post
Also ich habe ein problem mit dem Bot da komm immer ne net framework fehler ReadUInt failed soll ich details auch mal posten?
Währe hilfreich, aber ich denke das Problem wird sein, das du es nicht als Admin gestartet hast.

Endecs is offline  
Old   #92

Received Thanks: 1
er steht manchmal vor nem schwarm hüpft ein paarmal in die luft mountet auf lässt sich wieder fallen, irgendwann fliegt er dann weiter... wer so das einzige was mir jetzt aufgefallen ist Thx!

bekomm auch immer wieder folgende meldung;

unhandled exption has occurred in your application, if you click Continue, the application will ignore this error and attempt to continue. if you click Quit, the application will close immediately. ReadUInt failed.

details;
See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

************** Exception Text **************
System.Exception: ReadUInt failed.
at Magic.SMemory.ReadUInt(IntPtr hProcess, UInt32 dwAddress, Boolean bReverse)
at Magic.BlackMagic.ReadUInt(UInt32 dwAddress, Boolean bReverse)
at Magic.BlackMagic.ReadUInt(UInt32 dwAddress)
at Bl1zz4rDsFishy.Form1.ObjMgr_Tick(Object sender, EventArgs e)
at System.Windows.Forms.Timer.OnTick(EventArgs e)
at System.Windows.Forms.Timer.TimerNativeWindow.WndPr oc(Message& m)
at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

************** Loaded Assemblies **************
mscorlib
Assembly Version: 4.0.0.0
Win32 Version: 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v4.0.30319/mscorlib.dll
----------------------------------------
Bl1zz4rDsFishy
Assembly Version: 1.0.0.0
Win32 Version: 1.0.0.0
CodeBase: file:///C:/Dokumente%20und%20Einstellungen/User/Desktop/Bl1zz4rDs%20Fishy/Bl1zz4rDsFishy.exe
Microsoft.VisualBasic
Assembly Version: 10.0.0.0
Win32 Version: 10.0.30319.1 built by: RTMRel
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic/v4.0_10.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.dll
System
Win32 Version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
System.Core
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Core/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Core.dll
System.Windows.Forms
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
System.Drawing
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/v4.0_4.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll

Amnesía1 is offline  
Old   #93

Klickt unten auf Mehr anzeigen oder mehr Details k.a was genau aber solltet ihr schon finden.
und postet mir das was da steht.
Endecs is offline  
Thanks
1 User
Old   #94

Received Thanks: 0
Hello,
Have a couple questions if you dont mind please.
1. Latest release you added today/yesterday seems to have an error when saving a new profile. Earlier one did not, new issue seems different thant the PID errors.
2. Can this be used for Pool of Fire swarm? This would be very cool.
3. If it can be used for the Pool of Fire swarm/school. When creating the swarm file on your video it looks like you created an empty file called Ein Schwarm and created a flight path and saved it. Is the name of the swarm file important and can you give a few example swarm files to better understand the files format/content/naming convention of there is one needed. Maybee if its empty it just grabs all pools, but it seems to not land on any Pools of Fire with a blank swarm file. Maybee the name of the file is imporant maybee I need to understand what goes into the swarm file more.
4. Since the program has updated. Does anyone have up to data files for the sea turtle catch, it looks like a cool mount. Maybee nothing has changed for that one.
Thanks

whichoneisit is offline  
Old   #95

danke danke danke dir =)) 100 schwärme und schildkröte in der tasche =D
Amnesía1 is offline  
Old   #96

Received Thanks: 0
Hallo,

ich wollte mal den Bot testen jedoch hängt sich wow im fenster stetig auf und gibt keine Rückmeldungen sobald ich den Bot als Admin starte. Hat wer ne ahnung woran das liegen kann ?
whiterab8ite is offline  
Old   #97

Quote:
Originally Posted by whichoneisit View Post
Hello,
Have a couple questions if you dont mind please.
1. Latest release you added today/yesterday seems to have an error when saving a new profile. Earlier one did not, new issue seems different thant the PID errors.
2. Can this be used for Pool of Fire swarm? This would be very cool.
3. If it can be used for the Pool of Fire swarm/school. When creating the swarm file on your video it looks like you created an empty file called Ein Schwarm and created a flight path and saved it. Is the name of the swarm file important and can you give a few example swarm files to better understand the files format/content/naming convention of there is one needed. Maybee if its empty it just grabs all pools, but it seems to not land on any Pools of Fire with a blank swarm file. Maybee the name of the file is imporant maybee I need to understand what goes into the swarm file more.
4. Since the program has updated. Does anyone have up to data files for the sea turtle catch, it looks like a cool mount. Maybee nothing has changed for that one.
Thanks
You can write a partially of the Name of the Swarm.
And you can Add the names for the Swarms after you make a Profil etc.
I don't now what the Problem is with the Saving, i haven't any Problems with this in the Profil Creator.
Endecs is offline  
Old   #98

Also der fehler kommt nicht mehr aber jetzt gibts nen doofes problem ^^ der bot angelt 1 mal im schwarm holt die angel ein lootet auch dann will er aufmounten springt ab angelt und wieder das gleiche was mache ich falsch ?
Sifo0361 is offline  
Old   #99

Quote:
Originally Posted by Sifo0361 View Post
Also der fehler kommt nicht mehr aber jetzt gibts nen doofes problem ^^ der bot angelt 1 mal im schwarm holt die angel ein lootet auch dann will er aufmounten springt ab angelt und wieder das gleiche was mache ich falsch ?
Du, machst da eigentlich nichts Falsch, ist noch ein Bug der mir selbst bekannt ist.
Endecs is offline  
Old   #100

Received Thanks: 418
hi sorry i dont know german, i hope somebody can help me on this. I watch the video, but the bot doesnt follow the route i set up for him, when i activate him he goes straight forward, but he does stop to fish a swarm. What am i doing wrong ?
anyway great bot, just have to get it to work
Distortion69 is offline  
Old   #101

Quote:
Originally Posted by Distortion69 View Post
hi sorry i dont know german, i hope somebody can help me on this. I watch the video, but the bot doesnt follow the route i set up for him, when i activate him he goes straight forward, but he does stop to fish a swarm. What am i doing wrong ?
anyway great bot, just have to get it to work
Click to Move in WoW must be on.
And then click when you start the Bot right of the Ground.
Endecs is offline  
Thanks
1 User
Old   #102

hi ne kleine frage noch;
die keys müssen jedesmal neu belegt werden ? =(
thx^^
Amnesía1 is offline  
Old   #103

Quote:
Originally Posted by Amnesía1 View Post
hi ne kleine frage noch;
die keys müssen jedesmal neu belegt werden ? =(
thx^^
Ja, müssen sie.
Endecs is offline  
Old   #104

Received Thanks: 36
also ich finde das programm ist der reinste bug^^
Das fliegen kannste total vergessen an die koordinaten hält der sich eh ned auserdem mehr als die schwärme nur angucken und dan woanders angeln tut er auch ned und nach gefühlten 15 mal auf und ab mounten fliegt er dan wieder 100000km in eine richtung, manchmal geht ja nichtmal der bot auf sondern bleibt unten in der task leiste hängen
Nixeon is offline  
Old   #105

elite*gold: 74
Received Thanks: 1,201
Quote:
Originally Posted by Nixeon View Post
also ich finde das programm ist der reinste bug^^
Das fliegen kannste total vergessen an die koordinaten hält der sich eh ned auserdem mehr als die schwärme nur angucken und dan woanders angeln tut er auch ned und nach gefühlten 15 mal auf und ab mounten fliegt er dan wieder 100000km in eine richtung, manchmal geht ja nichtmal der bot auf sondern bleibt unten in der task leiste hängen
Das größte Problem sitzt meistens 20-50cm vor dem Bildschirm.
Der Bot funktioniert, wenn du damit nicht klar kommst, solltest du dir nochmal die Anleitung durchsehen und es nochmal probieren!

Bodog6 is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread

« Previous Thread | Next Thread »