Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Bots
You last visited: Today at 01:31

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

HB Error/Problem

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 15
HB Error/Problem

Tach,

ich hab seit heute folgendes Problem mim HB.

Nachdem ich die Einstellungen getätigt habe, starte ich den Bot und dann kommt das: "Could not create current behavior in quest bot; exception was thrown", was genau bedeutet das und was muss ich tun das es wieder 100% läuft?

Danke schonma im vorraus!

chaccaron maccaron is offline  
Old 12/22/2012, 11:28   #2

elite*gold: 997
Received Thanks: 88
hast du den QuestBehavior Ordner aus deinem heruntergeladenen Profil auch in deinem HB Hauptordner eingefügt?

.Kynetic is offline  
Old 12/22/2012, 23:48   #3

elite*gold: 0
Received Thanks: 15
Ja habe ich, allerdings ist das bei mir eine Editor-Datei.
chaccaron maccaron is offline  
Reply

« cybot or gpbot ? | Honorbuddy stürzt immer ab???? »

Similar Threads
API Error Code: 100 API Error Description: Invalid parameter Error Message: redirect_
04/08/2012 - elite*gold Trading - 2 Replies
API Error Code: 100 API Error Description: Invalid parameter Error Message: redirect_uri URL is not properly formatted Das bekomme ich wenn ich ne App installiere... ich habe schon 3 Apps richtig installiert, danach kam immer das bei anderen Apps die ich installiert habe.. was heisst das? redirect_uri URL is not properly formatted
SRO ??? error problem
07/11/2010 - SRO Ask the Experts - 11 Replies
also xDD ich hab gestern silkroad runter geladen und angefangen zu spielen... da ich heute morgen(zwischen 3-8uhr anfing)kamm ich auch immer beim ersten versuch online... doch nachn paar schritten bekam ich dann diesen ?????? error... und immer wenn ich mich neu eingeloggt habe bekamm ich denn nach 1-2mins wieder... und ich mein so ist das spiel ja unspielbar...-.- naya hab zwar rausgefunden das das wohl nicht weg geht und denn jeder hat... allerdings wurde mir gesagt das die denn...
[problem]error
06/04/2009 - CO2 PServer - Discussions / Questions - 5 Replies
Picture Error line of error: C = new MySqlConnection("Server=" + SERVER + ";Database='" + DATA_BASE + "';Username='" + USER_NAME + "';Password='" + PASSWORD + '"'); can someone help please.
PROBLEM ABOUT ??????(9) ERROR
04/20/2009 - SRO Ask the Experts - 0 Replies
I have this problem when im using bot, the Small window apear ?????? (9) In Normal Client its ok no problem no error apear . i remember Before , i have this problem, then i fix this problem to put an IP adress to Windows/system32/driver/host.... But, i dont remember the IP adress anyone to fix this problem? please help....sorry my bad english regards
Net Error - The Problem!
11/11/2007 - SRO Ask the Experts - 0 Replies
Hey Guys... i Think some of you have the problem with "Net Error" I saw some Posts, but noone can help you - until now :) i had it too and i want to tell some of my solutions. The first one is a very easy one. Try it over and over again, maybe 20-30 times.it works with some luck :p

All times are GMT +1. The time now is 01:31.