Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Bots
You last visited: Today at 12:54

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[Sammlung] Glider Addons / Tools

Reply

Old   #1
3-2-1...Let's Jam

elite*gold: 0
Received Thanks: 27,864
Post [Sammlung] Glider Addons / Tools

Hallo, hiermit möchte ich eine Sammlung von Addons und Tools für Glider selber beginnen und ebenfalls Addons die zum Gliden selber nützlich sein können.

Es würde mich freuen wenn dies zum Sticky werden könnte und ein paar Thanks zum leechen gibt Aber was mich am meisten Freuen würde ist wenn ihr mitmacht die Sammlung aktuell zu halten indem ihr die Addons testet, feedback gibt und auch andere Addons/Tools vorschlägt die hier nicht drinne sind am besten per PM damit ich diese gleich einsetzen kann.

Here we go:

Lootfilter 2

Infos: Fliltert Items herraus die eingetragen wurden und löscht diese bzw. offnet sie automatisch. Alle anderen Items werden normal gelootet.

Link:

NoDuel

Infos: Lehnt automatisch Duele ab und antwortet dem Herrausforder mit einer Nachrricht z.B. " Sorry hab grad keine Lust auf ein Duel."

Link:

AutoDecline

Infos: Funktioniert so wie das Addon "NoDuel" nur das hier automatisch Gruppen / Raid einladungen abgelehnt werden. Findet verwendung gehen China invites und natürlich für das AFK-Gliden.

Link:

AutoProfit v4.5

Infos: Verkauft auf einen Knopfdruck alles Eingetragene (grau, weiß, blau und/oder lila) im Inventar beim NPC, sofern man dieses nicht schon durch Lootfilter beim Gliden gelöscht hat.

Link:

Auto MSG:

Infos: Antwortet automatisch auf Whisper, praktisch für das Afk-Gliden und eine Alternative zur /dnd nachricht.

Link:

Defend Yourself:

Infos: Ich habe dieses Addon noch nicht getestet. Es soll nützlich für alle Manaklassen sein die bei einem Kampf OOM geganngen sind und anstatt einfach darzustehen sich mit dem Zauberstab wehren. Sehr hilfreich im Low-LvL berreich.

Link:

Glider SMS:

Infos: Wie der Name schon sagt kann man damit nachrichtig auf das Handy bekommen von Glider. Noch nicht getestet von mir.

Link:

Obilee is offline  
Thanks
9 Users
Old   #2

Received Thanks: 47
C&P

Updated December 13 2006
:A lot of these addons still don't work, I have fixed some of them:

Popup-Handler:
not updated yet

This is, quite simply, Auto Bind on Pickup and PartyRequestHandler bundled into one addon. It does have some extra stuff in it, like auto-deny duel requests, auto-accept resurrection requests in certain zones, from party members and so on.

Contributed by: Team OMW girl

Auto-Decline:
I have fixed this addon

This mod will allow a player to automatically decline (block) all guild, party, duel invites, as well as guild charters.

Contributed by: codered and funknut

Whisper me not:
not updated yet

Whisper Me Not filters all whispers unless the sender is in your group/raid/friends/guild lists, or if you've sent them a tell this session or if they use a safe word.

Contributed by OMW

Harass me not:
not updated yet

This addon replaces auto decline and whisper me not. This is a very intense addon with many options. this is not for those who like to keep things small. I haven't used it but it looks cool.

Contributed by ForeverTheGM

Auto respond:
Curently working but I have added a 5 to 10 second random delay(requires Chronos)
Chronos link:

This addon with scan incomeing tells or whispers for keywords and respond with a custom answer for that keyword. There is no delay so it can look bottish. There are two versions, the later is bigger and more user friendly with more options.

Contributed by Nomad

Auto MSG:
not updated yet

or similar mods are good for making the bot look more human(if you set it right), that or you could use /dnd

Contributed by: jfkonice

Loot filter:
This addon has been updated

is pretty cool for keeping inventory under control

Contributed by: mally42 and Sowe

Auto Bag:
not updated yet

very helpful, It only filters by item name, but you can save different profiles to match which glider profile you're using. Also very helpful for hunters auto-move ammo in their ammo pouch.

Contributed by: boredbotting

Defend Yourself:
not updated yet

This addon is a must. Makes your bot look much more natural. This addon will start melee combat if you are being attacked. Great for between spells and will glider is waiting to respond.

Contributed by: jfkonice

Pet Feeder:
not updated yet

Great for hunters. This little baby takes care of everything, and very user friendly. I just tell Glider to use a feed macro and leave the button blank.

GoblinArt is offline  
Thanks
4 Users
Old   #3

Received Thanks: 47
DP bitte löschen
GoblinArt is offline  
Old   #4
3-2-1...Let's Jam

Danke Lowfyr <3

Obilee is offline  
Old   #5

Received Thanks: 0
Top, vielen Dank!
Nerevar5 is offline  
Old   #6

u have to pay for this bot?
thekingishere is offline  
Old   #7
3-2-1...Let's Jam

Yes, visit:
Obilee is offline  
Old   #8

thx a lot for ths
cnfzk is offline  
Old   #9

Received Thanks: 609
Kann man doch fast alles auch so per Glider Elite machen oder täusche ich mich da?
DarkCronicLe is offline  
Old   #10
3-2-1...Let's Jam

Nicht alle, bzw manche sind zwar bei Glider verfügbar gehn aber nicht. Z.b AutoRelog
Obilee is offline  
Old   #11

Received Thanks: 609
Aber hier ist gar kein AutoRelog bei....
DarkCronicLe is offline  
Old   #12
3-2-1...Let's Jam

gibst im exploit forum habs vergessen rein zu haun mach ich mal gleich

Obilee is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »