Originally posted by Orsimer@May 9 2007, 23:02 Die_Textur_wurde_nicht_geladen.. was ist daran so schwer zu verstehen? War einfach dummer Zufall....
schliess ich aus, weil man den nacken sieht
wenn dann hätte der ganze körper schwarz sein müssen und die haare darüberhängen
und man hätte übergänge von gesicht zu körper gesehn auch wenn es schwarz ist
Originally posted by TehMusk+May 13 2007, 22:51--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (TehMusk @ May 13 2007, 22:51)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Orsimer@May 9 2007, 23:02 Die_Textur_wurde_nicht_geladen.. was ist daran so schwer zu verstehen? War einfach dummer Zufall....
schliess ich aus, weil man den nacken sieht
wenn dann hätte der ganze körper schwarz sein müssen und die haare darüberhängen
und man hätte übergänge von gesicht zu körper gesehn auch wenn es schwarz ist [/b][/quote]
Schliess ich aus, weil ich das meine. Ihr könnt doch nicht einfach das und das auschließen mein Gott, es kann doch auch sein das die Haartextur mit der Nackentextur zusammen geladen war.. auf jeden Fall wird es Zufall gewesen sein weil Blizzard sowas nicht machen wuerde .
Ok wir werden es eh nie rausfinden. Es könnte ein Ladefehler sein, im Nachhinein verändert worden sein (es ist unglaublich was man mit Photoshop alles machen kann), Blizzards programmiere war besoffen .......
... bevor die Emotionen hochkochen ... closed ...........
Venom 02/03/2012 - Conquer Online 2 - 4 Replies how is it that u aimbot with it >.>
note: i'm gonna only use it on aimbotters -_-
venom. pet pointers 09/16/2008 - Perfect World - 0 Replies can someone please post the pet hp and loy. pointers for pw-i please im allmost done with my bot all i need is these pointers and i do not have a venom with a pet.. thanks
venom 11/18/2007 - Conquer Online 2 - 5 Replies I can now connect to Dream, (thank u a1blaster,Vert1go and Queen-of-evil) But none of the commands work, do i type them in talk? I do this and nothing happens and every1 hears it. I have tried all the commands and only the ones that start with "/" work. Thanks
venom? 11/13/2007 - Conquer Online 2 - 8 Replies Okay, as many people have asked questions i'm surprised that there's been no REAL FAQ, or a real step by step readme.
I see all these people asking questions because they don't understand, thrown down or made fun of because they don't know what a proxy is, or how to do some programming.
I'm here saying I HAVE NO CLUE what Venom wants me to put into it, but i'm only an above average computer user, dipping into some C++, Java, and VB.. Instead of just making fun of us, why doesn't...