Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > World of Warcraft Trading
You last visited: Today at 16:00

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Trade Ihr WoW Gold für meine CD-Keys und Game Cards

Discussion on Trade Ihr WoW Gold für meine CD-Keys und Game Cards within the World of Warcraft Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 4
Thumbs up Trade Ihr WoW Gold für meine CD-Keys und Game Cards

.
Sag nein zu Paypal, Moneybookers oder Kreditkarte cards.100% legit und sicher.
Bitte kontaktieren Sie mich durch die Art und Weise in meine Signatur jederzeit für weitere Details. Danke.

Say no to paypal ,moneybookers or credit cards.100% legit and safe.
Please contact me through the ways in my signature anytime for more details. Thank you.
lynnc is offline  
Thanks
1 User
Old 06/11/2010, 11:43   #2

handel wow gold, wow gold für gtc
lynnc is offline  
Old 06/12/2010, 14:34   #3

Post here before contacting me , thank you

Post hier vor Kontaktaufnahme mit mir, ich danke Ihnen
lynnc is offline  
Old 06/14/2010, 06:43   #4

.
Bitte kontaktieren Sie mich durch die Art und Weise in meine Signatur jederzeit für weitere Details. Danke.
lynnc is offline  
Old 06/15/2010, 09:38   #5

wow gold exchange for game cards and cdkeys
lynnc is offline  
Old 06/20/2010, 13:23   #6

Sie können nun Ihren Handel WoW Gold für Game Cards und cdkeys online.

You can now trade your wow gold for game cards and cdkeys online.
Say no to paypal ,moneybookers or credit cards.100% legit and safe.
Please contact me through the ways in my signature anytime for more details. Thank you.
lynnc is offline  
Old 06/20/2010, 13:24   #7 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 18
Received Thanks: 103
#reported
LotzenFecker is offline  
Old 06/21/2010, 16:31   #8

if you have problem trusting us or any other questions related , please contact me ,thanks.

Wenn Sie Problem haben Vertrauen in uns oder anderen Fragen, kontaktieren Sie mich bitte, danke.
lynnc is offline  
Old 06/21/2010, 17:51   #9 Trade Status: Unverified(?)

Fake.'s Avatar

elite*gold: 14
Received Thanks: 188
haha
dont spamm so much .
Fake. is offline  
Old 06/21/2010, 19:17   #10 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 28
Received Thanks: 18
Versteh ich das richtig ?
Ich geb dir wow gold und bekomm eine Gtc ? ^^
Wie viel Gold möchtes du denn dafür haben ? Pn pls
windwusel is offline  
Thanks
1 User
Old 06/22/2010, 17:02   #11

Quote:
Originally Posted by windwusel View Post
Versteh ich das richtig ?
Ich geb dir wow gold und bekomm eine Gtc ? ^^
Wie viel Gold möchtes du denn dafür haben ? Pn pls
Ja, wir werden die Karte, um Ihre E-Mail oder Boten senden, nachdem wir das Gold bekam.
Das Gold für Game Card benötigt hängt von verschiedenen Servern und ändert sich ständig auf der Nachfrageseite ansd Lieferungen durch.

Yes, we will send the card to your email or messengers after we got the gold.
The gold needed for game card varies on different servers and keeps changing based on the demand ansd supply.
lynnc is offline  
Old 06/24/2010, 08:05   #12

Quote:
Originally Posted by priinzgg View Post
ahhahahahaha xD
ich finds soooooo lustig. bevor die chinafarmer auch noch foren zuspammen sollten die erstmal den deutschunterricht bespammen.

ansonsten gutes angebot, wenn kein scam.

First of all, I am not spamming the forum, I obey the rules and try to do business here.
And secondly, yes I don't speak German but as fas as I know this is a English + Germany forum. So what's wrong with some google translated German for better understanding? And if you like , i can speak Chinese, can you ?

Why does this have to do with Chinese farmer and what's wrong with Chinese farmer ? What's so funny ? and why scam? You kept bein scammed all the time or you like being scammed ? You know what , you are the one who's funny here ? You think you know everything ? Don't talk **** if you don't know ****.

自以为是 自欺欺人 自取其辱

Zunächst einmal, ich bin nicht Spamming im Forum, gehorche ich die Regeln und versuchen, hier Geschäfte machen.
Und zweitens, ja, ich spreche kein Deutsch, aber soweit wie ich weiß, das ein englischer + Deutschland Forum ist. Also, was ist mit google übersetzt deutsche falsche zum besseren Verständnis? Und wenn Sie möchten, kann ich Chinesisch sprechen, können Sie?

Warum muss dies mit chinesischen Bauern zu tun und was ist mit den chinesischen Bauern falsch? Was ist so lustig? Betrug und warum? Sie hielt bein scammed die ganze Zeit oder Sie möchten scammed? Weißt du was, du derjenige, der lustig ist hier sind? Du denkst, du weißt alles? Don't talk ****, wenn Sie nicht wissen, ****.
lynnc is offline  
Thanks
2 Users
Old 06/24/2010, 20:24   #13 Trade Status: Unverified(?)

Fake.'s Avatar

elite*gold: 14
Received Thanks: 188
nooo, you dont do 3 push at one day (Y)
ich habe nichts gegen sie, aber es ist nunmal so dass sie alles zuspammen
Fake. is offline  
Old 06/26/2010, 02:43   #14

Quote:
Originally Posted by priinzgg View Post
nooo, you dont do 3 push at one day (Y)
ich habe nichts gegen sie, aber es ist nunmal so dass sie alles zuspammen

Now, forgive my ignorance and please enlighten me of where I can find the rules you mentioned ? What I do know is : "Pushing your thread is allowed only once every 24 hours!Its permitted to push on the day of creation of a thread. "

and :

"Don't post in a thread if you are not interested in a trade! Posts like "You're never gonna sell this" are forbidden and will be punished.

New | Calling anyone scammer in his/her threads in trading sections, e.g. Silkroad trading or Nostale trading, or making a thread informing others about someone being a scammer in any other way than through our itrader system will result in receiving a warning/an infraction. "

which you might have broken actually.

German

Nun, vergib mir meine Unwissenheit und bitte erleuchte mich, wo ich die Regeln, die Sie erwähnt finden? Was ich weiß, ist: "Pushing Ihrem Thread darf nur einmal alle 24 Stunden! Seine dürfen am Tag der Erstellung eines Threads zu drücken."

und:

"Keine Post in einem Thread, wenn Sie nicht in einen Handel interessiert sind! Beiträge wie" You're Never Gonna verkaufen diese "sind verboten und werden bestraft.

Neu | Calling scammer jemand in seinem / ihrem Gewinde in den Handel Abschnitte, zB Silkroad Handels-oder Nostale Handel, oder einen Thread zu informieren andere über jemanden, ein Betrüger in irgendeiner anderen Weise als durch unsere itrader System wird bei der Aufnahme eine Warnung / einen Bruch führen. "

die Sie vielleicht tatsächlich gebrochen haben.
lynnc is offline  
Thanks
1 User
Old 07/08/2010, 14:00   #15 Trade Status: Unverified(?)

hansbald2's Avatar

Received Thanks: 19
So unglaublich sich das anhört hab schon oft mit denen getradet und meine Keys dann auch immer gekriegt

I already have traded alot with lynnc and their team. I always got the keys fast
hansbald2 is offline  
Thanks
2 Users
Reply

Tags
handel wow gold, wow gold für gtc