Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > World of Warcraft Trading
You last visited: Today at 00:00

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



❗️ GGLoader | PRO PvP+PvE PIXEL ⚔️COMBAT ROUTINES⚔️ ARENA SCRIPTS🎯 (live servers)

Discussion on ❗️ GGLoader | PRO PvP+PvE PIXEL ⚔️COMBAT ROUTINES⚔️ ARENA SCRIPTS🎯 (live servers) within the World of Warcraft Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 20
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Received Thanks: 9
Thumbs up ❗️ GGLoader 8.1 PRO PvP+PvE PIXEL ⚔️COMBAT ROUTINES⚔️ ARENA SCRIPTS🎯 (live servers)

Private exist since Burning Crusade
Public sale access since November 2017


Current Status:
Updated 8.1

Last Bannwave:
Never



Professional Combat Routines Arena Scripts
<Live Servers 8.0.1+>





Visit our site for more information:




Feedback from OC




Our Discord and Forum is private and only for customers users.

We have support in: russian, swedish, english, germany and even little bit chinese!


Discount Code for Epvpers Customer: DOPE_MDU50A29 -15%
Skype Support:
Website:
Zusaki ! is offline  
Thanks
3 Users
Old 03/01/2018, 00:03   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2011
Posts: 2
Received Thanks: 0
Tested Routine on Paladin. 1st Setup is a hussle but after you get the steps it works great.
Support is very good and helps in any situation.
znerxx is offline  
Old 03/01/2018, 12:36   #3 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 6
Received Thanks: 2
I am using the Shaman Rota. DPS is amazing. Support is Perfect !! Setup is a bit hard but Support and Community user are Friendly and help there !

__________________________________________________ ________________________________

Benutze das Programm nun seit 2 Tagen. Bin mega begeistert über die schnelligkeit und Flüssigkeit der Rota! Da wurde echt Super Arbeit hingelegt von den Leuten. Wie der Support 24/7 schafft zu helfen frage ich mich bis heute (Pennen die denn nie??)

Ich würde es jedem der sowas sucht ans Herz legen schreibt die Supporter an und ihr könnt eure Klassen 3 Tage völlig unverbindlich testen !!

Viel Spaß damit und GGLoader macht weiter so TOP!!!!
Lactorin is offline  
Old 03/01/2018, 17:16   #4 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 38
Received Thanks: 8
Habs Getestet, nach einer ewigen einstellerei und "keys" neu binden und syncronisieren, ging es dann... ist aber nix besonderes...
.Gnomesequencer tut im grunde fast das selbe und das ohne Pixel catshing....
bei GG muss ich einen knopf dauerhaft drücken ebenso wie bei GS also weit weg von "Automatic"

Soapbox war das beste aber leider nicht mehr nutzbar da blizz extrem nachzieht mit ihrem "Warden-system" oder wie das heißt.

GG-loader ist toll aber 50€ pro klasse sein geld nicht wert da es nur TellmeWhen rotas benutzt und meiner meinung nach keine eigenständige inteligence rotas wie eben SB damals.

Dann lieber programmierbare maus/tastatur und Gnomesequenzer was besser und ungefählicher ist und kostenlos

Dennoch Lob an GG für Support dieser war klasse.
frankyb1987 is offline  
Thanks
1 User
Old 03/01/2018, 20:11   #5
 
elite*gold: 20
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Received Thanks: 9
Quote:
Originally Posted by frankyb1987 View Post
Habs Getestet, nach einer ewigen einstellerei und "keys" neu binden und syncronisieren, ging es dann... ist aber nix besonderes...
.Gnomesequencer tut im grunde fast das selbe und das ohne Pixel catshing....
bei GG muss ich einen knopf dauerhaft drücken ebenso wie bei GS also weit weg von "Automatic"

Soapbox war das beste aber leider nicht mehr nutzbar da blizz extrem nachzieht mit ihrem "Warden-system" oder wie das heißt.

GG-loader ist toll aber 50€ pro klasse sein geld nicht wert da es nur TellmeWhen rotas benutzt und meiner meinung nach keine eigenständige inteligence rotas wie eben SB damals.

Dann lieber programmierbare maus/tastatur und Gnomesequenzer was besser und ungefählicher ist und kostenlos

Dennoch Lob an GG für Support dieser war klasse.

Danke für Dein ehrliches Feedback,
da wir noch im Early start sind, kann es natürlich sein, dass manche Rotationen nicht perfekt funktionieren, wie es auch zu Anfangszeiten bei Soap war. Zum Gnomesequenzer muss man natürlich sagen, dass man hier keine Logik wie trinket proccs oder Legendary Effeckte mit einbeziehen kann oder gar PvP Logik( Wie es bei uns der Fall ist ). Wir hoffen Du änderst Deine Meinung in Zukunft wieder und stößt zu uns zurück. GGLoader Team
Zusaki ! is offline  
Old 03/01/2018, 21:42   #6 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 38
Received Thanks: 8
Quote:
Originally Posted by Zusaki ! View Post
Danke für Dein ehrliches Feedback,
da wir noch im Early start sind, kann es natürlich sein, dass manche Rotationen nicht perfekt funktionieren, wie es auch zu Anfangszeiten bei Soap war. Zum Gnomesequenzer muss man natürlich sagen, dass man hier keine Logik wie trinket proccs oder Legendary Effeckte mit einbeziehen kann oder gar PvP Logik( Wie es bei uns der Fall ist ). Wir hoffen Du änderst Deine Meinung in Zukunft wieder und stößt zu uns zurück. GGLoader Team
Mein "Feedback" soltle nicht angreifend sein.... ganz im gegenteil, euer tool ist toll nur empfinde ich es mit 50€ für 1 klasse arg teuer (war bis jetzt nur Soapbox nutzer) und auch wenn pvp mit inbegriffen ist und auch die legis (die mit Battle for Azeroth abgeschafft werden) denke ich dass noch viel arbeit vor euch liegt. dennoch behalte ich euch im auge und freue mich natürlich wenn sich in dieser "Branche" was tut. Danke nochmals und weiter so.
frankyb1987 is offline  
Old 03/02/2018, 09:04   #7 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2007
Posts: 158
Received Thanks: 17
49€ ? not so cheap for unknowns bot o_O... hmm... i want it but its expensive
zoovoo is offline  
Old 03/02/2018, 13:41   #8
 
elite*gold: 20
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Received Thanks: 9
Quote:
Originally Posted by zoovoo View Post
49€ ? not so cheap for unknowns bot o_O... hmm... i want it but its expensive
New Products are always unknowns Pm one of our Supporter in our Discord, and we set up a free Trial for you. Unfortunately is coding and time investing expensive. Other PvP products in the past had the same price level.

Added: New Discord Link. Bump
Zusaki ! is offline  
Old 03/11/2018, 16:19   #9 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 814
Received Thanks: 85
Dont use this
banwave already hit ggloader 2 weeks after launch

and they are trying to fool you


Mufflon12 is offline  
Old 03/11/2018, 22:41   #10 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2013
Posts: 9
Received Thanks: 0
100% nicht bannbar?

Und ich bräuchte eine Einladung in euren discord
pr0man89 is offline  
Old 03/19/2018, 13:03   #11
 
elite*gold: 20
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Received Thanks: 9
Quote:
Originally Posted by Mufflon12 View Post
Dont use this
banwave already hit ggloader 2 weeks after launch

and they are trying to fool you


We had no bannwave, 4 users got banned, because they used other software which was detected. Ps: We dont use slack, our discord is private now.
Zusaki ! is offline  
Old 03/21/2018, 01:15   #12 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2018
Posts: 1
Received Thanks: 0
how do i get in the discord?
belrock991 is offline  
Old 03/22/2018, 14:30   #13 Trade Status: Unverified(?)
 
Hansen4200's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2011
Posts: 48
Received Thanks: 17
Quote:
Originally Posted by belrock991 View Post
how do i get in the discord?
for what ive heard they only invite customers who have already paided
Hansen4200 is offline  
Old 03/22/2018, 18:34   #14
 
elite*gold: 20
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Received Thanks: 9
Quote:
Originally Posted by Hansen4200 View Post
for what ive heard they only invite customers who have already paided
Since Discord is hunting channels down, we closed the discord server for the puplic. Only full users can join. For more informations you can use the Forum [ ] there is a open channel.
Zusaki ! is offline  
Old 04/02/2018, 04:55   #15 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2013
Posts: 1
Received Thanks: 0
i want t see vid and explains the mechanic
BILLYPO is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[Selling] ►❗►❗ WTS ►❗►❗ Nostale gold De ►❗►❗ By Ken Ollers -S1-S2-S3 ►❗Hot 1 eur-2,3Kk
10/12/2015 - Nostale Trading - 4 Replies
Hello ,wellcome to my nostale gold shop.Selling gold in german servers 1-2-3. Price at the moment will be 1 eur for 2.3kk Gold.Trade is going via bazar (preferably) if you dont have medalion we can trade in game aswell. Servers Server 1 - 210 kk Server 2 - 185 kk Server 3 - 240 kk
[Selling] ❗ ❗ ❗ ● WTS ❗ ❗ ❗ ● RIOT ❗ ❗ ❗ ● POINTS ❗ ❗ ❗ ● EUW-EUNE-NA ❗ ❗ ❗ ●
09/17/2015 - League of Legends Trading - 3 Replies
http://i.epvpimg.com/mbaah.png



All times are GMT +2. The time now is 00:00.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.