|
You last visited: Today at 13:16
Advertisement
(WTS) classic-wow.org Account - on Nefarian
Discussion on (WTS) classic-wow.org Account - on Nefarian within the World of Warcraft Trading forum part of the MMORPG Trading category.
05/01/2016, 20:23
|
|
elite*gold: 0
Received Thanks: 0
|
(WTS) classic-wow.org Account - on Nefarian
Hey , not offering an account on the private server Nefarian .
Main:
60 Shaman Orc - 5/8 1/8 t1 t2 and few things from MC + pre raid BiS blues , 130G , bank full of professional mats and Areas , BB 270 , blacksmith 260 , and more , perfect for the endcontent than heal schamy to start !
Twinks :
60 Hunter Troll t0.5 gear and pre raid gear , few mats etc. on bench but otherwise nothing special but good to start endcontent in .
60 Warrior Undead - itself stood as hunter eiegntlich has deff gear pre raid .
Unfortunately all preserve the 60 % mount ; (
Of course, never misbehaving !
Tenders or more info`s with Skype hans.sapai3
Lg
|
|
|
05/02/2016, 10:46
|
(?)
|
"Ich muss noch viel von dir lernen" - Sm!th'17
elite*gold: 2325
Received Thanks: 9,635
|
WoW Private Server -> World of Warcraft…
#moved…
|
|
|
 |
Similar Threads
|
(WTS) classic-wow.org Account - auf Nefarian
06/25/2016 - World of Warcraft Trading - 2 Replies
hi biete:
1er. account:
60er Magier Mensch, ist größtenteils aus ZG/MC und BWL ausgestattet, hat noch 2-3 blaue Items, der Rest alles Episch. Hat in der besten Gilde des Servers gespielt und PvP Rank 5 oder 6 gemacht, zu mehr hatte ich keine Lust/Zeit. Natürlich nie negativ aufgefallen, aber einigen Mitspielern auf dem Server wird der Characktername sicher etwas sagen.
2er. account:
Main:
60er Schamane Orc - 5/8 t1 1/8 t2 und paar sachen aus MC + pre raid BiS blues , BB 270 , schmied...
|
(WTS) classic-wow.org Account - auf Nefarian
06/25/2016 - World of Warcraft Trading - 4 Replies
hi biete:
1er. account:
60er Magier Mensch, ist größtenteils aus ZG/MC und BWL ausgestattet, hat noch 2-3 blaue Items, der Rest alles Episch. Hat in der besten Gilde des Servers gespielt und PvP Rank 5 oder 6 gemacht, zu mehr hatte ich keine Lust/Zeit. Natürlich nie negativ aufgefallen, aber einigen Mitspielern auf dem Server wird der Characktername sicher etwas sagen.
2er. account:
Main:
60er Schamane Orc - 5/8 t1 1/8 t2 und paar sachen aus MC + pre raid BiS blues , BB 270 , schmied...
|
[Selling] (WTS) classic-wow.org Account - auf Nefarian
04/17/2016 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
hi biete:
1er. account:
2er. account:
Main:
|
(WTS) Account - auf Nefarian
04/16/2016 - World of Warcraft Trading - 1 Replies
hi biete:
1er. account:
2er. account:
Main:
|
WTB Account WoW Classic Nefarian
04/20/2014 - World of Warcraft Trading - 1 Replies
hallo leute
ich suche einen Account mit einem Level 60 der rest ist egal ich suche nur ein level 60 account die klasse ist auch nicht wichtig
|
All times are GMT +1. The time now is 13:16.
|
|