Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > World of Warcraft Trading
You last visited: Today at 22:20

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



X-51 Netherrakete x-trem @ frostwolf eu

Discussion on X-51 Netherrakete x-trem @ frostwolf eu within the World of Warcraft Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 77
Received Thanks: 16
X-51 Netherrakete x-trem @ frostwolf eu

Verkaufe eine X-51 Netherrakete auf Frostwolf EU Horde gegen Gold oder Real Money (ausschließlich überweisung,psc) abwicklung über ebay ist möglich!!
Kontakt per Pn im Forum oder Skype :bennido16

MFG
Baszard is offline  
Old 05/25/2012, 15:53   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2012
Posts: 492
Received Thanks: 43
Hi, hab mir eben ein Amani Drachenfalken gekauft + eine GM bestätigung bekommen (Kein Dupe!)
Super netter verkäufer
steve475 is offline  
Thanks
1 User
Old 05/26/2012, 19:19   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 77
Received Thanks: 16
150k oder 50 Euro Psc falls sich heut noch jemand meldet !

PUSH !
Baszard is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
WTS EU-Frostwolf
01/19/2012 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Hallo, i want to sell some gold on EU-Frostwolf Contact me in skype funnymarcy91
[WTB] Netherrakete (Frostwolf)
11/05/2011 - World of Warcraft Trading - 3 Replies
Moin, Suche auf dem Realm Frostwolf die blaue netherrakete vom tcg. Zahlen könnte ich 125k gold. Ich würde, sofern es sein muss, auch noch die epische mitkaufen, für 200k, also insgesamt 325k für beide. Ich lasse mich nur auf face2face - Handel ein! Betrüger haben keine Chance. mfg Disappeared57
[S] WoW Acc auf Frostwolf [B] PSC
08/12/2010 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Wie oben beschrieben suche ich einen WoW Acc auf Frostwolf. Es sollte mind. 1 lvl 80er drauf sein. Gruß freshh ICQ: 8266649
X-Trem Ip Ban ???
01/05/2010 - Diablo 2 - 19 Replies
Okay nun reichts! Seit drei Tagen bekomme ich diese Meldung http://www4.pic-upload.de/31.12.09/wf4tfd9k6uq.jp g Zuerst dachte ich das wäre ein harmloser Ip Ban, der sich in einer Stunde wieder legt aber zu meiner Enttäuschung war es natürlich schlimmer d.h. nach unzähligen Neustarten des Routers bekam ich immer noch die Meldung. Dann habe ich Diablo 2 LoD neu installiert und den Router
[KalOnline] X-Trem KalServer
02/23/2008 - Kal Online - 5 Replies
http://img262.imageshack.us/img262/246/banner6kopi eke9.jpg Welcome to our new Kal Online Funserver, we got an exp rate of 150x. To connect to our server open your internet explorer and enter our forum at X-Trem Team Server | Startseite . Read the guide at our forum, download the kalonline client and the X-trem server files. If you want an account, you´ll connect to our registration page 5.60.242.115 (you have to connect to our hamachi server first NAME: crystal-wow PW: rofl).



All times are GMT +2. The time now is 22:20.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.