Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 19:28

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Acc zum Leveln + Bonus

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Acc zum Leveln + Bonus

Ich möchte gern folgendes Angebot machen.

Ich stelle euch einen Acc zur Verfügung auf dem auf einem Server meiner Wahl von mir ein Char erstellt wird der egal wie von euch gelevelt werden soll. Dieser Acc wird komplett neu sein. Nach erfolgreichem Leveln könnt ihr den Acc haben und ich transferiere den Char auf meinen alten. Ich bestehe nicht auf rund um die Uhr leveln sondern ihr könnt gerne auch schon eigene Chars leveln wie ihr wollt. Ich bekommt auch von mir Unterstützung in Form von Gold oder sonstigem.

Wie gesagt ist mir die Levelmethode eigentlich egal da ich den Acc dann an euch abgeben werden. Über evtl. Bonuse und sonstiges kann man ja noch verhandeln. Meldet euch bei interesse einfach per PN

Danke

rushcrusher is offline  
Reply

« [WTS] 70 Preist 3x s1 | 1x s3 | [S]Gold auf Eredar[B]Acc 2 x 70 »

Similar Threads
Free Items from Equipment Bonus Quests and Bonus Packs
01/31/2010 - CO2 Main - Discussions / Questions - 6 Replies
I know this might sound really stupid and I'm probably gonna get alot of people calling me a noob for asking this. But I was wondering about the (Free) equipment you get from the Equipment Bonus Quests and Bonus packs. Do they stay after you get reborn or do they disapear? I tried looking on the CO site but it isnt there and I checked this forum and couldnt find anything. If anyone has gotten reborn with free items, it would be great to know because I would love to keep my necklace I got from...
id bonus How
12/08/2009 - Metin2 PServer - Discussions / Questions - 3 Replies
Hi what command id bonus /item itemid bonus id? :(:confused: pls writed make exlampe pls
6,7 bonus
09/27/2009 - Metin2 PServer - Discussions / Questions - 0 Replies
hi....i play on metin2ol nad i see at a player with bracelat whitch have 3500hp+other 1500hp...how is posible?...and i hear about 6-7 bonus....
Bonus?
01/01/2009 - Metin2 PServer - Discussions / Questions - 8 Replies
Hi, da ich in dieser boni tabelle von FreeMetin leider nichts gefunden habe wollte ich wissen ob mir jemand vllt bei diesem bonus helfen kann: http://s10.directupload.net/images/081229/dc6khlv9.jpg es geht um diesen 10% bonus. Danke für Antworten LG

All times are GMT +1. The time now is 19:28.