Please verify you are human

Best Webdesign | One Pager | Online Shop | Support
  Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Coders Den > Web Development
You last visited: Today at 17:09

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Best Webdesign | One Pager | Online Shop | Support

Discussion on Best Webdesign | One Pager | Online Shop | Support within the Web Development forum part of the Coders Den category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 4
Wink Best Webdesign | One Pager | Online Shop | Support

Du bist auf der Suche nach einer attraktiven Website, die dich und dein können optimal präsentiert oder willst diese einfach nur optimieren? Mit meiner langen Erfahrung im Bereich Webdesign und E-Commerce in Kombination mit Wordpress könntest du meine Hilfe gebrauchen.

Meine Expertise:

Günstige Premium Plugins
Design
Ladezeitenoptimierung
Elemente zur Förderung der Benutzerfreunlichkeit
Suchmaschinenoptimierte Gesamtpräsenz
Onlineshops
Alles rund um Grundeinrichtung
Woocommerce
Shopify
Conversion Rate optimierung
Dropshippung
"Easy Money glitches wie ich es gern nenne"
uvm.

Slider Revolution Unlimited Lizenz

Kontakt am liebsten via DM oder Discord: Pattenbro

Liebe Grüße
Patte420 is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[Selling] Webdesign | One Pager | Online Shop | Support [Suche] Kleine E*Gold Spende
04/05/2024 - elite*gold Trading - 0 Replies
Du bist auf der Suche nach einer attraktiven Website, die dich und dein können optimal präsentiert oder willst diese einfach nur optimieren? Mit meiner langen Erfahrung im Bereich Webdesign und E-Commerce in Kombination mit Wordpress könntest du meine Hilfe gebrauchen. :D Meine Expertise: Günstige Premium Plugins Design Ladezeitenoptimierung Elemente zur Förderung der Benutzerfreunlichkeit Suchmaschinenoptimierte Gesamtpräsenz Onlineshops
[Buying] Looking for HTML Designer/Artist for One-Pager Web Menu
02/14/2022 - Artist Trading - 1 Replies
Looking for a HTML Designer/Artist to create a single HTML page which will be used as a software web menu. Task: Design a modern looking theme based on our design ideas by using HTML, CSS, JavaScript, Bootstrap and without any CMS. Please have a look at the screenshot below to have an idea about the general style we are looking for: https://i.imgur.com/kzKnUnB.png As shown in the screenshot the web page shall include modern looking sliders, buttons, etc. Payment: Simply send us your...
[Buying] One-Pager HTML
03/15/2018 - Artist Trading - 3 Replies
Hi, Im looking for a one-pager html and website logo. Price: 100€ I dont need need much and it needs to be done within one day. Pm me if you got time and can finish it within one day.
Frage Regi Pager
03/22/2012 - Metin2 Private Server - 1 Replies
Hallo, Ich miete demnächste ein Root. Deswegen ahbe ich einje Frage. Bei einem Root muss man ja auch eine Regi page machen... Aber wie ist das in der Fiels die ich benutze:Serverfiles1678-RC-B4.exe oder wie. Danke im Vorraus

All times are GMT +1. The time now is 17:10.