Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > WarRock > WarRock Guides, Tutorials & Modifications
You last visited: Today at 10:23

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[HowTo]Search Addy's by your own! [All Inclusive] *Not for beginners*

Discussion on [HowTo]Search Addy's by your own! [All Inclusive] *Not for beginners* within the WarRock Guides, Tutorials & Modifications forum part of the WarRock category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2012
Posts: 60
Received Thanks: 53
[HowTo]Search Addy's by your own! [All Inclusive] *Not for beginners*

Hey Community,

for searching WarRock Addy's, you need a Dumped WarRock.exe and IDA PRO.
You can Dump your WarRock.exe with Kernel Detective v1.4.1.


IdaPro :
Download :

Kernel Detective v1.4.1 :
Download : Will be added soon!



How to Dump your WarRock.exe


OPEN IdaPro and your Dumped WarRock.exe
- Now only Search for the "Codes|Text's" below -


Some example's what to search, for what Addy - Please also try to find some at your own!



I can't explain it so good to you, because I am not a pro in searching addy's...
I started to learn C++ and so on past 5 days, but I learn extreme fast...
I will maybe write a better Tutorial if I understand it a bit better...
If you are not a beginner, you should understand that... I hope...
๖ۣۜCarnage is offline  
Thanks
4 Users
Old 02/10/2012, 07:44   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2011
Posts: 5
Received Thanks: 1
it works for warrock ph
jssgiss is offline  
Old 02/11/2012, 06:37   #3
 
'xLeatz.'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2011
Posts: 5,477
Received Thanks: 742
Nice it works But it´s not for beginners
'xLeatz. is offline  
Old 02/11/2012, 06:43   #4
 
frozeneye's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 431
Received Thanks: 989
The IDA Searching Patterns That You've Posted Is For International...
This Is Not For PH..
frozeneye is offline  
Old 02/26/2012, 17:38   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2
Received Thanks: 1
too old
jihk321 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[HowTo] New, New Map, New NPC, (etc) All Inclusive
03/20/2011 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 17 Replies
Hallo ich hab diesen Thread mal gemacht weil ich noch nichts gefunden hab. Achtung:Der Thread ist nicht von mir sondern einem aus ******** aber weil ******** scheiße ist hab ich ihn mal kopiert! Viel Spaß. 1. Als erstes die NPC´s (Blaues Reich) In den Anderen Habe ich dies noch nicht eingefügt das wird noch kommen in den laufenden Tagen folgen ! So ihr fügt die Datei einfach so ein ihr loggt euch in Filezilla ein und gebt folgenden Pfad ein :...
[HowTo] New, New Map, New NPC, (etc) All Inclusive
11/27/2010 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 21 Replies
Hallo ELITEPVPERS ! Ich habe dies schon bei mia auf den Server angewendet und es Funktioniert einwand frei ! so nun zum wesentlichen ich werde den TUT immer weiterführen und neue Sachen reinsetzen ;) also Fangen wir mal an 1. Als erstes die NPC´s (Blaues Reich) In den Anderen Habe ich dies noch nicht eingefügt das wird noch kommen in den laufenden Tagen folgen ! So ihr fügt die Datei einfach so ein ihr loggt euch in Filezilla ein und gebt folgenden Pfad ein :...
[HowTo] New Map, New NPC, (etc) All Inclusive
05/15/2010 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 10 Replies
Hallo Elitepvpers ! Ich habe dies schon bei mia auf den Server angewendet und es Funktioniert einwand frei ! 1. Als erstes die NPC´s (Blaues Reich) In den Anderen Habe ich dies noch nicht eingefügt das wird noch kommen in den laufenden Tagen folgen ! So ihr fügt die Datei einfach so ein ihr loggt euch in Filezilla ein und gebt folgenden Pfad ein : /usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/map dann sucht ihr nach folgender datei : Metin2_map_c1 und öffnet diesen ordner und zieht...
[HowTo] New, New Map, New NPC, (etc) All Inclusive
03/26/2010 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 16 Replies
Das Tutorial ist nicht von mir .. Ich möchte es hier nur auch nochmal veröffentlichen! Quelle : inga...mers 1. Als erstes die NPC´s (Blaues Reich) In den Anderen Habe ich dies noch nicht eingefügt das wird noch kommen in den laufenden Tagen folgen ! So ihr fügt die Datei einfach so ein ihr loggt euch in Filezilla ein und gebt folgenden Pfad ein : /usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/map dann sucht ihr nach folgender datei : Metin2_map_c1 und öffnet diesen ordner und zieht die...



All times are GMT +2. The time now is 10:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.