Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > News & More > User Submitted News
You last visited: Today at 22:14

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Quake Live is... alive

Discussion on Quake Live is... alive within the User Submitted News forum part of the News & More category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 316
Quake Live is... alive

... free beta stage officially ended and... subsribtion fee has arrived! What a surprise, isn't it? Luckily, you can access all most important features for free, i.e access to standard arenas and modes. However, if you want to fully taste that legendary shooter's in-browser incarnation, you'll have to deal with monthly fee.

Subscribtion is available in 2 different modes - Premium and Pro. Premium features pack cost only 2 bucks per month, bigger brother - Pro - costs twice that price.

Below, you can view full list of features for each subscribtion.

Official site:
IDivideByZero is offline  
Old 08/10/2010, 19:36   #2

elite*gold: 3
Received Thanks: 1,335
I love it, you can just download it to firefox press f11 and have an instant game xD
Vaidas B is offline  
Old 09/07/2010, 20:23   #3

elite*gold: 100
Received Thanks: 103
lets hope its good game
kokosas007 is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Quake 4 hacks ?
01/27/2012 - General Gaming Discussion - 12 Replies
Suche ein Quake 4 aimbot muss nicht proofed sein sollte nur im lan funzen..
Quake Live Hack
12/04/2010 - General Gaming Discussion - 2 Replies
hey, könnte mir bitte jemand das downloaden (Link) und es bei rapidshare, megaupload reinstellen? wäre sehr dankbar! Lg Key4To
Quake 3 A -> Hack !
11/13/2010 - General Gaming Discussion - 3 Replies
hallo ihr lieben, ich suche einen aimbot für q3a. ja ja ich weiß das game ist alt, aber ich habe bisher noch nie einen hack angefasst ! ;) ob im steam, swg , wow oder der bf-reihe bin ich immer ehrlich durch die welt gelaufen. mir sind die acc. zuschade. aber neulich ist mit q3a wieder in die hände gefallen und ich habe mir gedacht dort werde ich mal testen wie das so ausssieht. leider ergab die sufu nichts. also es wäre nett wenn ihr mir da weiterhelfen könntet. es gibt sicherlich...
Quake 3
02/22/2006 - General Gaming Discussion - 0 Replies
hi hatte noch irgendwo eine cd rumliegen wo q3arena drauf is, aber weil die total schrott is braucht der pc immer ewig bis dass mal geladen hat jetzt wollt ich alle datein auf festplatte kopieren damit er von da aus startet der packts aber net eine pak0 datei rüberzuziehen jemand n' plan wie dass klappen könnte? oder falls jemand ne seite kennt mir vllt den download linken oder so :S ka ob dass geht
Quake 4
10/20/2005 - General Gaming Discussion - 4 Replies
Moin, Quake 4 ist neu raus und ich wills haben :> Hat wer n FTP wos drauf ist ? Dann plz PM. Waere sehr dankbar fuer einen Link.

All times are GMT +2. The time now is 22:14.