Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 05:30

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[v] win vista home premium Key [S] PSC

Discussion on [v] win vista home premium Key [S] PSC within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 133
Received Thanks: 7
Exclamation [v] win vista home premium Key [S] PSC

Hallo ich verkaufe meinen windows Vista Home Premium Key für 50 euro PSC da ich nun Win 7 habe . Beim Kauf wird ein Foto nach wunsch mit geschickt. Wer interresse hat kann sich gerne hier im Thread oder per PN bei mir melden .
hamburgboy161 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Keypresser for windows vista home premium.
12/18/2011 - Silkroad Online - 4 Replies
hey guys, i've been having a hard time finding a decent keypresser for my windows (vista home premium) i tried condor but it gave me dc... i use sbot, idk if its cuz of that or not... do you guys know any other kind of keyrpesser that owrks on vista... i REALLY don't wanan delvl by hand... ty lol
Virtual Pc auf Vista Home Premium..help
02/10/2010 - Metin2 Private Server - 6 Replies
habe keine version gefunden die bei meinem vista laufen ! kommt immer die meldung das, dass betriebssystem nicht unterstütztwird ... hilfe:o
Vista Home Premium (32Bit)
01/14/2009 - Technical Support - 11 Replies
Ich wette die meisten wussten schon worums geht, als die den Titel gesehen haben. Ich bekomme ja bald meinen neuen PC und wollte fragen ob diese Version die dortdrin enthaltenen 4Gb Ram zu 100% erkennt. Ich habe mal gegoogled und eine Forum diskussion gefunden wo gesagt wurde, der Grafikkarten Speicher würde vom Ram abgezogen werden. Den Link finde ich grade leider nicht mehr, werde aber ein wenig suchen ;) Also könnt ihr mir sagen ob meine 4Gb Ram dann erkannt werden? Wenn nicht, was...



All times are GMT +2. The time now is 05:30.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.