Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 06:38

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



ebay konto mit vielen Bewertungen

Discussion on ebay konto mit vielen Bewertungen within the Trading forum part of the The Black Market category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2020
Posts: 73
Received Thanks: 5
ebay konto mit vielen Bewertungen

Removed
Zentralbank is offline  
Old 11/13/2021, 21:59   #2 Trade Status: Unverified(?)



 
cypher's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 1061/0/0
Join Date: Sep 2008
Posts: 10,406
Received Thanks: 2,929
3.11)
Quote:
3. Forbidden Trades:
[...]
11. The sale of accounts where payments can be made and which contain personal data (such as PayPal, Skrill, Amazon or eBay). If you are not sure whether it is such a payment service provider account, please feel free to ask at any time.
#closed
cypher is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[S]Ebay-Verkufer mit vielen Bewertungen
03/30/2015 - Trading - 3 Replies
Hi, ja ist wahrscheinlich ne komische Anfrage. Aber ich suche jemanden der für mich Sachen auf Ebay verkauft. Voraussetzung: - Viele gute Bewertungen - kein Fake Konto Warum das Ganze? Eine Neuanlage eines Kontos würde sich für mich nicht auszahlen da es zu viel Zeit in Anspruch nimmt. (Verifizierung etc). Ich bin natürlich gerne bereit mich beim Verkäufer zu verifizieren. Ausweis etc. Genaueres würde ich gerne per PN oder per Skype besprechen.
[S] Ebay Account mit Bewertungen [B] 50-100Euro PayPal Guthaben je nach Bewertungen
05/19/2014 - Trading - 1 Replies
Einfach in Skype adden dann besprechen wir das. Skype : davidhammercool Ist ein Name den hab ich schon vor etwas längerer Zeit gemacht :)
[Selling] Suche jemanden der ein EBAY Konto mit einigen guten Bewertungen hat
04/18/2013 - Trading - 3 Replies
Hi, da ich kein EBAY Konto besitze und mich auch weigere eines zu erstellen, suche ich hier jemanden der eines besitzt, einige gute Bewertungen hat und für mich etwas verkaufen würde. Nähere Infos und Details dann per PN oder Skype: Asgardian1981 Bezahlung dafür: Provision bei Verkauf und vielleicht ein kleines Taschengeld fürs einstellen. lg



All times are GMT +2. The time now is 06:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.