Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 19:13

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Windows 10 Home OEM

Discussion on Windows 10 Home OEM within the Trading forum part of the The Black Market category.

Closed Thread

Old   #1
Trade Restricted

elite*gold: 159
Received Thanks: 40
Windows 10 Home OEM

German:
Verkaufe einen Win 10 OEM für 2.5€. Bei Interesse bitte einfach per PM oder per Discord (Iron#2961) melden. PayPal ist bevorzugt.

English:
I'm selling a Win 10 OEM key for 2.5€. If you're interested please PM me here or add me on Discord (Iron#2961). PayPal is preferred.
Nullxachtundachzig is offline  
Closed Thread

Similar Threads Similar Threads
[Selling] Windows 7 - Windows 8.1 - Windows 10 OEM Keys & COA [Brand New]
04/25/2016 - Trading - 1 Replies
I am long time wholesale MS OEM key code and COA Sticker. It is not MSDN and dreamspark teahnet etc. 100% online activation. Only support wholesale. not retail it. In Stock Now: Windows 7 Professional & Home Premium OEM Keys & COA Scans - FREE UPDATE TO WINDOWS 10 Windows 8.1 Professional & Standard OEM Keys & COA Scans - FREE UPDATE TO WINDOWS 10 Windows 8.0 Professional & Standard OEM Keys & COA Scans - FREE UPDATE TO WINDOWS 10 Windows 10 Professional & Home OEM Keys & COA Scans
[Selling] 2x Windows 7 OEM Home Premium 64-bit Serial
07/08/2014 - elite*gold Trading - 6 Replies
Huhu, habe noch zwei alte Windows 7 Keys gefunden, die ich ehemals bei Media Markt gekauft habe und diese benötige ich nicht länger. Aktivierung erfolgt über die Online-Aktivierung oder den telefonischen Support, beim Mainboard Wechsel muss meistens der telefonische Support benutzt werden, um die Version auf seinen eigenen Computer freizuschalten. Wie kann ich Windows-7 telefonisch aktivieren? Win7 läßt sich nicht mehr aktivieren, "gesperrt" nach Hardwarewechsel Ernsthafte Gebote in...
Windows 7 Home Basic OEM
08/27/2011 - Trading - 4 Replies
Hallo epvpers, ich verkaufe einen Windows 7 Home Basic OEM Key Warum? Da ich keine Verwendung mehr für diesen Key habe... da ich nich so mit Windows7 kla komme und ich wieder auf Windows xp umgestiegen bin (: Wieso verkaufe ich ihn und für wv ? Ich vk ihn weil er sonst nur ihr bei mir zu Hause rumliegt und ich nix damit Anfangen kann. Ich würde ihn für eine 10er PSC vk.

All times are GMT +1. The time now is 19:17.