Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 22:55

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Biete Travian Gold .com Server

Discussion on Biete Travian Gold .com Server within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 66
Join Date: Nov 2008
Posts: 185
Received Thanks: 12
Biete Travian Gold .com Server

Hi Leute, ich habe noch 1281 Gold auf dem Travian .com Server übrig das ich gerne verkaufen würde.

600 Gold kosten im Spiel 25$ -> 21€

Macht einfach mal Angebote, evtl auch Tausch gegen einen Gutschein aus dem Deutschen Server zum gleichen Wert.
adamk is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Travian]Travian Warriors[No lags , No crashes,Free gold evry week , speed server]
02/18/2013 - Browsergames - 5 Replies
Delete topic.
[Suche] Travian/Stämme Privat Server [Biete] e*gold
05/27/2012 - elite*gold Trading - 11 Replies
Hallo Leute, Ich suche einen der mir ein Travian oder Stämme Privat Server erstellt ( Deutsch ) es sollte über einen Webspace (free)(bplaced - Webspace & Webhosting // 2GB Freehost :: The place for your webspace) laufen so das jeder ohne Probleme Joinen kann. Die Einstellungen etc... kann ich auch selbst. Sprich ihr Installiert mir Travian oder Stämme auf eine Webspace die dann ohne Probleme läuft was ich dann noch machen muss wären die Rates..etc ändern. Biete dafür 27e*gold MFG: UpPoint



All times are GMT +2. The time now is 22:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.