Risen:Dark Waters Aktivierungscode 10Euro PSC 12/08/2012 - Steam Trading - 0 Replies Heyho ,
hab mir grade Risen 2: Dark Waters gekauft , da es sich hier um ein Erweiterungspack handelt kann ich es nicht nutzen und hab mich schon genug geärgert.
Originalpreis : 20euro
Ich nehme : 10 euro Paysafecard
Ich kann sie nicht zurückgeben und deswegen bin ich froh wenigstens noch ne PCS dafür zu bekommen.
Bei Interesse einfach schreiben :)
Risen 2 dark waters ps3 12/04/2012 - General Gaming Discussion - 0 Replies Hallo weiss jemand wie ich in risen 2 dark waters auf der ps3 die konterparade machen kann? und den konter angriff danach wie geht der?
Risen 2: Dark Waters Pre-orders Now Available 04/03/2012 - Gaming News - EN - 9 Replies Deep Silver U.S. announced today it has partnered with Square Enix, Inc., the publisher of SQUARE ENIX® interactive entertainment products in the Americas, on a distribution deal for the upcoming pirate-themed role-playing game, Risen 2: Dark Waters, and that the game is now available for pre-order at all major retailers and online.
Fans who pre-order Risen 2: Dark Waters will receive the Risen 2: Dark Waters Special Edition, which includes the “Treasure Isle” downloadable content (DLC)...