Selling The Secret World Account 03/28/2013 - Trading - 6 Replies Hi verkaufe nen Secret World account , er hat leider nur nen lvl 10er Illuminat glaube ich also nix besonderes, gebe first falls ihr trusted seid. Preisvorschläge hier oder in Skype "nevercould.loveyou" nehme nur Psc/Paypal an.
Im selling a Secret World account , The account is pretty new and has only a lvl 10 Illuminat.
Selling The secret world pax/gold 07/31/2012 - elite*gold Trading - 0 Replies As the title says I'm selling TSW "gold" or Pax Romana.
Current Prices:
$8 - 500k
$13 - 1000k
$18 - 1500k
$23 - 2000k
And so on...
B: The Secret World Acc mit Initiate+Master Pack S: Trans+ Fraktionswechsel für WoW 07/17/2012 - Trading - 1 Replies Hallo biete hiermit meinen Secret World Account an mit initiate und Master Pack
Durch diese 2 Erweiterungen wird ihnen der Spieleinstieg erheblich vereinfacht denn sie erhalten unteranderem ein komplettes Gear und Tränke die ihnen 20% EP boost geben
Ich bin Erstbesitzer der Accounts und werde ihnen sämtliche Daten natürlich zukommen lassen
Suche:
einen Trans+ Fraktionwechsel per KK oder Tonline nach Die Aldor für meinen Krieger
Selling The Secret World 24/7 Beta 05/27/2012 - Trading - 6 Replies Selling The Secret World Press 24/7 Beta key.
This isn't normal 24/7 Beta. Its press beta on separate server. You can play it till TSW final release. + You can play beta weekends on other server if you like with friends.
Price: 40$ paypal.