Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 04:39

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WTS Tera Gold server Hasmina

Discussion on WTS Tera Gold server Hasmina within the Trading forum part of the The Black Market category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 58
Received Thanks: 1
WTS Tera Gold server Hasmina

Wie oben schon geagst verkaufe ich Tera gold auf dem server Hasmina.
schreibt mir hier ne pm wieviel gold ihr wollt über den preis quatschen wir dann !

MFG

Tera Progress
Tera Progress is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
WTS Tera Gold server : Hasmina
02/22/2013 - Trading - 2 Replies
Wie oben schon gesagt verkaufe ich Tera Gold auf dem server Hasmina. Schreibt mir hier ne pm wieviel gold ihr wollt über den preis quatschen wir dann :) MFG Tera Progress
WTS Tera Gold server : Hasmina
02/21/2013 - Trading - 1 Replies
Wie oben schon geagst verkaufe ich Gold auf dem server Hasmina. Schreibt mir hier ne pm wieviel gold ihr wollt über den preis quatschen wir dann MFG Tera Progress
Tera Gold Server Hasmina
02/06/2013 - Trading - 3 Replies
Hallo Tera Spieler Wie oben beschrieben vke ich Gold auf dem Server Hasmina 1k=8€ falls Interesse besteht kann man weitere Sachen noch besprechen via TS oder Skype preislich lässts sich auch noch handeln wenn mehr genommen wird.Paypal als bezahlungsmethode wäre vom Vorteil. Atm 100k zur verfügung. Bei Interesse pm an mich. MfG



All times are GMT +2. The time now is 04:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.