Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 05:10

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

[S] PHP/Java Coder, Stream Tool & Click Bot [B] PSC

Discussion on [S] PHP/Java Coder, Stream Tool & Click Bot [B] PSC within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 176
Received Thanks: 12
[S] PHP/Java Coder, Stream Tool & Click Bot [B] PSC

Hallo,
vor 2 Jahren ging mein großes Projekt durch Probleme in meinem RL zu brüche. Es handelt sich um eine Anime Stream Seite.

Nun, ich bin im wiederaufbau doch habe wenig Ahnung von coden.
Ich suche einen PHP/SQL/Java Coder der die CMS mal ein wenig aktualisieren soll und mir ein paar Wünsche erfüllen könnte.
Zudem suche ich ein Tool, welches auf mehreren Streamseiten gleichzeitig uploaded.

Des Weiteren suche ich soetwas wie einen klickbot, der meine Votes in toplisten etwas steigern sollte. Kontaktiert mich doch bitte via Skype oder PN.

Mfg
NarutaruTR is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[Release]The best books for computer language (c,c++,c#,Java....)[Click Here]
02/14/2012 - CO2 Programming - 4 Replies
Hello epvpers Students I Found Amazing Books in That Site :ClickHere its containing : -C,C+ (tutorial) -C# (tutorial) -Java (tutorial) -Debugging (tutorial) -and other computer language u can learn ....
[S]Coder PHP/CSS/HTML/JAVA [B]Gehalt
01/02/2012 - General Coding - 0 Replies
Guten Tag liebe Coder-Gemeinde. Ich suche einen Coder für ein größeres Projekt. - Was es ist, wird dem "Auserwählten" verraten. Zu Klarstellung: Ihr solltet ein Mindestalter von 17 besitzen!!! Was solltest Du können? - PHP beherrschen - HTML beherrschen
Recruting Java coder for Aion
02/02/2010 - Aion Private Server - 4 Replies
Hey guys i'm hosting a servers with my friends but we still need a Java developer and some other member for the Staff we are doing a big servers who will be for sure better then IA ^.- . If you are interested go to Divine Order • Index page and PM the Admin for more information i hope to get Staff fast cya guys HF :) :pimp: " FoX ;) "
Suche nen tool für java
07/06/2007 - Diablo 2 - 3 Replies
Hey leute, kenn mir hier noch net so gut aus im forum ^^. Brauche dringend nen tool womit java ama aus der entfernung angreifen kann bitte kommt mir nicht mit SUFU danke im vorraus

All times are GMT +1. The time now is 05:11.